Gå til innhold

Blir dere glad for gratisprøver når dere bestiller noe fra en nettbutikk ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe vi gjør det, men har ikke fått noe tilbakemeldinger, og skjønner det blir litt vanskelig å få tilbakemeldinger på det, men ser økt intresse for produktene folk får prøver på:) Litt vanskelig å markedsføre produkter som ikke finnes i butikker og man ikke har prøvd før så skjønner godt kundene vil heller få prøver først:)

Har fått det to ganger og like koselig hver gang syns jeg. Det er ikke noe jeg har kjøpt igjen siden ungen jeg kjøper kremer på reagerer på de fleste kremer, men genialt å få prøver så slipper vi å kjøpe dyre kremer vi ikke kunne ha brukt. (min mann får alle hun ikke kan bruke, for han tåler alle. Så de blir ikke kastet men)

Har opplevd det et par ganger, veldig positivt overrasket og det ga meg lyst til å bestille produktet på samme sted igjen, både prisen var konkurransedyktig og prøve produktene var fine. var kosmetikk og hudpleie. Sto ingenting der jeg bestillte at jeg fikk med prøver, så det var en hyggelig overraskelse.

Annonse

ja, det skjer ikke så ofte, fikk faktisk et ekstra plagg fra en hærlig nettbutikk når jeg bestilte en god del derfra. Det var skikkelig koselig! husker ikke hva den het lenger nå, trist siden jeg skal ha nytt barn og trenger en skikkelig GOD barnebutikk å bestille fra.. var et eller annet med tuba og lasse eller noe, husker ikke, så finner'n ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...