Gjest Angelstath Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Hva er pree seed? Hvilke er de mest poppulære metodene for å få barn fort for tiden?? Husker det var masse spekulering i det sist jeg var her..lol
*Lykkelig 1984* Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg ser at folk snakker en del om noe som heter Wild yam og bidronning et-eller-annet;) Men er ikke helt sikker på hva det er... kosttilskudd kansje:) Pree seed er et glidemiddel som visstnok skal gjøre "miljøet" inni der bedre for sædcellene...
Gjest Angelstath Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Aha! Ja da skjønner jeg.. Tror ikke jeg har det problemet ennå.. Men jeg har en tilbakeliggende livmorhals så det kan bli vanskelig alikevel. Men jeg skal ta osteopati og rette den ut igjen, så blir jeg sikkert gravid hvis skjebnen vil det! Takk!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Angelstath: - wild yam er et slags naturlig progestoron som du kan ta fom dagen du har eggløsning og en uke. Kroppen trenger progestoron for at egget skal feste seg. - agnus castus: en urt som skal få styr på laaange sykluser, taes fra syklusdag 1 -> eggløsning. - bidronninggele: skal gjøre deg fruktbar - vitaminer og mineraler (særlig sink/selen): er bra for sædcellene Tror Wild yam og pre seed er i vinden nå for tiden;) Jeg har endå ikke lykkes men skal prøve HELE pakka neste måned;) Skal gi en lyd om det fungerer! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå