Nutte87+ februar spire! Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 I dag har jeg IKM, men ingen TR har kommet og jeg merker ikke noe til at TR skal komme heller =) Har litt vondt i puppene og sterke murringer i magen og rygg. Og veeedlig trøtt! Men ellers er formen fin! Termin er ca 24 februar =)) Er bare så glad for at jeg har en spire i magen!! Kan nesten ikke tro det =)) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/596149/offset/0
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Hurra, den var positiv ja;) Jeg testet like sterkt i går kveld, og har samme murringene som deg i magen og rygg....... og trøtt ja!!! Men ikke vondt i puppene, og det er litt rart ettersom de eneste symptomene jeg hadde ved forrige graviditet. Gjett om jeg skal ut for å kjøpe en test til etter jobb i dag, bare for å se en gang til;)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2011 tuuse takk =)) er så lykkelig og glad! Har ikke ville sluppe jubelen helt ut før i dag hehe. Jeg har ikke sånn kjempe vondt i puppene, men mer i bryst vortene. Men er litt små øm. Men det har kommet nå i dag =) Gubben sa til meg i dag at det har gått mer opp for han at jeg er gravid i dag =) Siden ikke TR har kommet og siden testen var såpass sterk i dag =)
Sørlandsmommy Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Så bra, gratulerer så masse (her inne også )! Fantastisk når ting klaffer og spiren sitter )
Nutte87+ februar spire! Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2011 tuusen takk igjen =)) er så glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå