Gå til innhold

Februar damer.....

prinsesse og prins +spire2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres om dagen?noen dager er jeg veldig kvalm og andre dager er formen helt topp.....er bare fryktelig trøtt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippo ღ
Skrevet

Jeg er i uforskammet god form. Er 6+4. Måtte t.o.m spørre på jordmor forumet, om det er normalt ;) Trodde jeg skulle merke mer til det. Så gleder meg veldig til ul om 12 dager!!

Skrevet

Formen er i grunnen veldig fin. Er sånn små-kvalm innimellom, men det er ikke så ille at det er plagsomt.

Og jeg er forferdelig sulten om dagen! Kjenner ikke så mye på brystene heller, men de er litt små-ømme innimellom de også. Også har jeg en del mensmurringer. Det er vel i grunnen det jeg kjenner. Men nå er det jo veldig tidlig ennå da, så symptomene trer nok sterkere inn når vi får litt mer tid på oss :o)

Nei, jeg får komme meg tilbake til min Mr.Lee, så jeg ikke sulter ihjel hehehe ;o)

Skrevet

Her er ikke formen like fin. Er veldig kvalm og svimmel for tiden. Må spise bittelitt annenhver time for å fungere noenlunde. Når jeg reiser meg eller skal opp å gå svimler alt for meg, kjennes ut som jeg skal til å besvime. Har ømme og stive brystvorter og en del vondt i magen. Og jeg sover og sover og sover..

Skrevet

Her er det tungt å komme i gang om morgenen. Noen ganger er det helt greit, andre dager er jeg kvalm og dårlig i magen. Kjennes rett og slett ut som om jeg har vært på fylla dagen før. Har hatt litt vondt i hodet også. Veldig dårlig matlyst! Er absolutt ingenting som frister, unntatt sukkerholdig drikke. Er veldig spent på hvordan det blir videre. Er jo bare 5+6 i dag, så det har jo ikke slått inn helt ennå. Forrige gang var jeg kvalm i b are tre dager, og ellers merket jeg absolutt ikke noe. Mistenker kanskje at jeg ikke slipper like billig unna denne gang :-P

Skrevet

Jeg er igunnen konstant kvalm og brekker meg jevnlig (men spyr ennå ikke, det er jo fantastisk;-) ) Er og endel trøtt, mye er vel trolig pga. mage sm/kramper som liker å komme på natterstid;-) Og puppene passer godt på å fortelle at kroppen har økt hormoner! Men tross alt, dette er jo bare fantastisk!!!!

Jeg har hatt dette siden test og er nå 7+1;-) Er jo positivt og oppi dette, jeg trenger ikke lure på om jeg er gravid;-)

Var på UL i dag, så en skjønn ailien/reke der hjertet dunkket flott, klump i halsen og tårer på spreng;-)

Synes at det var flott at denne gang får jeg UL både uke 12 og den vanlige i uke 18. Fy fillen jeg er så heldig!!!!!

Kaster ut hele posen med baby-støv til oss alle!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...