Gå til innhold

Angående å være gammel som 36 åring med baby i magen

Anbefalte innlegg

Tull å tøys sier nå jeg! Menneskets hjerne er ikke ferdig utviklet før man er 21 år.

Så langt i mitt liv ( er 32) må jeg si at så langt har 20 årene vært mest lærerike med tanke på livet.

Man har kansje opplevd døden på nært hold, man har opplevd å ikke ta ting som en selvfølge, og kansje til og med opplevd andre deler av verden og hvordan de har det, er erfaring man ikke skal skyve under en stol og tro ikke betyr noe i oppdragelsen man skal ha av sine barn!

Hilsen gravid 4 gangs mamma på 32 år!

Man er ikke gammel nå til dags om man venter til man har passert 30 før man får barn. Og det er jo helt klart en fordel at man har ordnede forhold med tanke på økonomi, utdannelse osv før man får barn.

Da frigjør man til å være en bedre mamma enn man har mulighet til om man starter som 20 åring!

Fortsetter under...

Gjeeesp....

Kan ikke fatte at dere gamlinger gidder å ta dere så nær av slike komentarer når dere heeeelt klart har alle argumentene klare. Kanskje det tyder på at det er en sko som trykker? hmmm

Statistisk er det jo større sjanse for komplikasjoner dess eldre mor er. Statistisk er det også større sjanse for samlivsbrudd og andre sosiale problemer dess yngre mor er.

Det er ingen fasitsvar på dette, enhver må kjenne på egen situasjon. Selv ville jeg aldri fått barn tidlig, jeg var altfor ung. Jeg kjenner unge mødre som har klart seg utmerket, men kjenner dessverre ingen som fortsatt er sammen med barnefar.

Nå er jeg 34 og jeg -slik jeg kjenner meg- er nå for gammel til å få flere. For andre er det annerledes.

Hvorfor kan det ikke godtas at folk, livssituasjoner og kropper er ulike?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...