Gå til innhold

oi, Oi, Oi.....Har ikke tiiiiid.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så stresset jeg ble nå når jeg logget meg inn hær. Sto at jeg hadde 69 dager igjen til termin. Å jeg som har fått inntill 3 uker før terminen tidligere da?????? huff.... Kjente jeg pludtselig ble litt stressa. hehe Synes virkelig dette svangerskapet har gått alt for fort. Hadde faktisk håpet på å kunne ha valgt å gått som elefanten nå jeg. hehe Flere som synes tiden har gått for fort? Men for all del..... Jeg gleder meg noe sinnsykt til at lillemann er kommet til verden og kan dulles med på utsiden. Håper ikke dere misforstår meg hær. hehe Vi alle har en spennende tid framfor oss nå. Har fårstått at det er veldig mange med termin i August. Hvordan står det til med dere? Har dere alt klart til nurket osv. Har heldigvis alt av utstyr klart jeg nå men mangler den berømte bagen til sykehuset. Må vell pakke den å klar så den er bare å røske med seg på vei ut døren. hehe Huff jeg ble stressa hær nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har gått alt for fort.

Har så smått begynt å få inn de klærne + div ting som småtten trenger i begynnelsen, men mangler vogn, stellebord, bilstol og badekar.

Jeg er 32+3 uker på vei, men skal ha planlagt keisersnitt om 6 uker, så jeg kjenner på meg at det hadde vært greitt å få alt i hus snart. Må kjøre et stykke for å få tak i det jeg trenger så det må planlegges litt i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...