Treningsmamma har født ♥ Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg venter nå snart min gutt nr 3. Gleder meg veldig til å bli mamma til tre små herlige gutter. Mine andre barn er nå 5 og 2 1/2 år. Ting begynner å bli klart i heimen og jeg gleder meg til å vite at alt er bra med nurket i magen. Hvordan er det med dere?
Tasselur Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Her kommer også gutt nr 3! De to andre blir 5 1/2 og 2 1/2 når lillebror kommer i august. : ) Vi er snart ferdige med å pusse opp, regner med at snekkere forsvinner ut døra for godt neste uke. Så da blir det endel jobb med å flytte inn i ny 2. etasje. Heldigvis er det et par mnd å gå på før tassen kommer, så det går nok greit. Sliter ellers veldig med nattesøvn, men har innfunnet meg med det. Og i natt sov jeg rimelig bra, så har en god dag. : ) Blir moro med en hel guttebande, håper de får mye glede av hverandre!
Kjærlighet <3 Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Jeg venter også gutt nummer tre, eldste gutten er 5 år s¨har vi en som blir 2 i august. Gutt nr tre ventes innen en mnd ca :-) Har også ei jente på 6,5 år. vi begynner å få det meste på plass, måtte ty til litt innkjøp da misnten i magen ikke var planlagt og vi hadde gitt bort det emste av utstyr og klær:-)
sonnenschein Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Jeg vet ikke kjønn enda, men har en sterk følelse av at det er gutt nummer 3 i magen. Guttene mine er snart 6 og 3 år:) Tenker at det er både praktisk og "enklere" med 3 av samme kjønn! Har ikke forbredt noe, men satser på at vi gjør alt klart neste uke når mannen min har ferie. (Termin 25.juli)
tre små knotter Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Her ventes også gutt nr 3. Har to gutter på 3 år hjemme som gleder seg stort til å bli storebrødre:)
Tired mama Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 Jeg venter også gutt nr. 3! :-) Har to gutter på 5 og 2 år. Dette blir spennende! Har ikke forberedt så mye hjemme, er meeeeget avslappet denne gangen. Har jo det meste fra tidligere, så tror ikke vi trenger å gå til innkjøp av noe... Var ganske stresset med førstemann, og litt stresset med andremann. Håper alt nå bare er rutine slik at alt kommer til å gå på skinner! :-) Eneste vi trenger er vel ny bil for å få plass til alle sammen! :-) Blir jo skikkelig fotballmammaer, vi! :-)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2011 Så gøy å se at vi er mange Blir spennende å se hvordan tilværelsen med 3 barn blir. Vi holder i tillegg på med husbygging så her blir det i hvertfall aktivt fremover. Gleder meg til å følge dere i innspurten. Moonfreckle: Imponerende med nr 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå