Gå til innhold

Flere som venter gutt nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nå snart min gutt nr 3. Gleder meg veldig til å bli mamma til tre små herlige gutter.

Mine andre barn er nå 5 og 2 1/2 år.

Ting begynner å bli klart i heimen og jeg gleder meg til å vite at alt er bra med nurket i magen.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer også gutt nr 3! De to andre blir 5 1/2 og 2 1/2 når lillebror kommer i august. : )

Vi er snart ferdige med å pusse opp, regner med at snekkere forsvinner ut døra for godt neste uke. Så da blir det endel jobb med å flytte inn i ny 2. etasje. Heldigvis er det et par mnd å gå på før tassen kommer, så det går nok greit.

Sliter ellers veldig med nattesøvn, men har innfunnet meg med det. Og i natt sov jeg rimelig bra, så har en god dag. : )

Blir moro med en hel guttebande, håper de får mye glede av hverandre!

Skrevet

Jeg venter også gutt nummer tre, eldste gutten er 5 år s¨har vi en som blir 2 i august. Gutt nr tre ventes innen en mnd ca :-)

Har også ei jente på 6,5 år.

vi begynner å få det meste på plass, måtte ty til litt innkjøp da misnten i magen ikke var planlagt og vi hadde gitt bort det emste av utstyr og klær:-)

Skrevet

Jeg vet ikke kjønn enda, men har en sterk følelse av at det er gutt nummer 3 i magen. Guttene mine er snart 6 og 3 år:)

Tenker at det er både praktisk og "enklere" med 3 av samme kjønn!

Har ikke forbredt noe, men satser på at vi gjør alt klart neste uke når mannen min har ferie. (Termin 25.juli)

Skrevet

Her ventes også gutt nr 3. Har to gutter på 3 år hjemme som gleder seg stort til å bli storebrødre:)

Skrevet

Jeg venter også gutt nr. 3! :-)

Har to gutter på 5 og 2 år.

Dette blir spennende! Har ikke forberedt så mye hjemme, er meeeeget avslappet denne gangen. Har jo det meste fra tidligere, så tror ikke vi trenger å gå til innkjøp av noe...

Var ganske stresset med førstemann, og litt stresset med andremann. Håper alt nå bare er rutine slik at alt kommer til å gå på skinner! :-)

Eneste vi trenger er vel ny bil for å få plass til alle sammen! :-)

Blir jo skikkelig fotballmammaer, vi! :-)

Skrevet

Jeg venter gutt nummer 4. :)

Skrevet

Så gøy å se at vi er mange :)

Blir spennende å se hvordan tilværelsen med 3 barn blir. Vi holder i tillegg på med husbygging så her blir det i hvertfall aktivt fremover.

Gleder meg til å følge dere i innspurten.

Moonfreckle: Imponerende med nr 4 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...