Gå til innhold

Hvor gamle er barna når de får vite hvordan barn blir laga? Ble tatt litt på senga i dag.. (ikke bokstavlig ment altså hihi)

Anbefalte innlegg

5-åringen spurte rett ut om mannetissen og dametissen.. Gjett om jeg ble paff.. Såg ikke den komme nei.. Men gav seg ikke før hun fikk svar..

Hvor gamle var ditt/dine barn når de fikk vite dette?

Fortsetter under...

Min var tre år da han spurte: "hva måtte du gjøre når jeg skulle inn i magen din?" Han fikk en forenklet versjon av virkeligheten... Regner med spørsmålet dukker opp igjen snart, så jeg får forsøke å forberede meg litt bedre til neste gang... Jeg skal være glad så lenge han ikke spør i det offentlige rom:)

første gang da hun var 3,5 år og jeg hadde blitt gravid med lillebror i magen. Hun fikk en forenklet versjon som innebar, voksen kos, frø og egg. Vi så på de rare bildene av embryo som vokser i mors liv i svangerskapsboken. Hun fikk også vite hvilken vei babyer kommer ut.

andre gang var hun 6,5 år og spurte hvordan er det mannens "frø" EGENTLIG kommer inn i magen til dama? Hun fikk da vite at frøet heter sæd og hva voksenkos er.

Hun har sagt hun ikek skal ha barn , for det første er det grisete at babyen kommer ut av det andre hullet i tissen, og for det andre er det i hvertfall grisete med voksenkos =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...