kula1982 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 og jeg er DRITT LEI av å vente å vente å vente.....Var på overtidskontroll i går men ble ikke satt igang pga alt ser fint ut, ble "strippet" men har ikke kjent noe forskjell. Flere som er på overtid??
mamma85 :) Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Skjønner deg veldig godt. Er på overtid jeg å "bare" 4 dager her, men lei. Skal til jordmor idag, så ho kan "tøye" litt her å Er denne vente tiden som er verst, syntes tiden går så sent. Men er ikke lenge før de er her nå da
NostraStoria Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Skjønner godt at du er dritlei, men skjønner ikke at du tør! Masse lykke til, håper at ting skjer av seg selv snart for alle dere som er på "overtid"! Jeg gikk 10 dager over sist uten at noe skjedde - måtte bli satt i gang.
Giinaღ Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Ja 3 dager. Gikk 11 dager over med nr. 1. Det nekter jeg å gjøre igjen, så her skal jeg KREVE igangsetting etter 7. Vet de tilbyr det i Oslo/Akershus nå iallefall
tre små knotter Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Skal vel ikke klage enda, er på overtidsdag 2, men tipper jeg kommer til å gå en stund til, for her er ikke tegn til noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå