tvillingj-83 Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei. Jeg er separert, og alenemor til et barn. Jeg har også et annet barn som bor fast hos han-pappaen. Vi har samværs avtaler. Jeg skal ha barnet til faste tider og helger. Han exen,er advokat. I det siste har jeg ikke fått være med barnet mitt. Han sier det er fordi barnet ikke vil, men jeg føler det er andre grunner at det er blitt slik. Har minimal tillit til han og det er ganske anspent. Føler han skjuler noe, som at han pønsker ut en ond plan for å gjøre livet mitt surest mulig. Har sagt at jeg savner barnet mitt, og synes det er dårlig gjort at jeg aldri treffer det (sjelden) Så plutselig sier han at hvis jeg ønsker samvær eller daglig omsorg med barnet, får jeg kontakte en advokat, og at han avventer brev fra min advokat... Vi er ikke enig i hvem som bør ha den daglige omsorgen, jeg mener jeg er mest egnet, mens det gidder han ikke lytte på i det hele tatt... Føler virkelig han bare tenker på seg selv og driter i mine meninger. Hva tenker dere om dette, at han omtrent oppfordret meg å kontakte advokat? Er det hevn han ønsker? Har jeg ingenting eg skulle sagt? Er det for å knuse meg? Og hva skjer hvis vi ikke blir enige, og må i rettsak? Kan han bestemme bare fordi han er advokat osv? Noen som har peiling? Har også lagt merke til at barnet er blitt mer trassig, noe jeg mener skyldes hans manglende evne til å si nei isteden for bare ja.. :/ Jeg vurderer sterkt å gå til advvokat.... Hva er det som avgjør mest hvem barnet bør bo fast hos? Takker for svar . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143323343-trenger-r%C3%A5d-fra-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå