cadence Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hva bør jeg velge? Snuppa vokser raskt gitt, og snart tid for 150 mil nordover..og tilbake :s Ser på BeSafe Izi Combi X3 (med isofix).... men er det noen andre man burde vurdere også?
AO3 Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg vil egentlig anbefale et sete som varer til 25kg. Min gutt på 2,5 år og ca 18kg var for stor til X3 lenge før han var fire år, som reklamen sier den varer til. Han var også altfor lang for setet før han ble 18kg. Det er jo anbefalt å ha barnet bakovervendt til fire år, og jeg vil tro det er MANGE fireåringer som ikke under noen omstendighet passer inn i et X3 opp til 18kg. Vi har Britax Multi-tech til storebror på 2,5 år, der har han mye å gå på, og vi håper å ha ham bakover til minst 4 års alder. Til lillebror vet jeg ikke helt hva vi kommer til å kjøpe, enten enda et MT, eller et annet sete opp til 25kg som 1) passer inn i bilen vår (viktig, sjekk dette først!!) og 2) er plus-testgodkjent, fortrinnsvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå