Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! <3

Ja, nå har jeg da blitt spådd å bli gravid både i september og oktober. Testen jeg tok ikveld derimot, LYSTE GRAVID før hele pinnen i det heletatt rakk å bli våt.. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. HERREGUD, så skummelt. Er det meningen det skal være SÅ skummelt?? Huff, nei. Satser på det blir bra, og at lille spire overlever der inne i hulen sin. Regner jeg riktig, er jeg ikke mer enn kanskje 4 uker på vei, så det er langt igjen.. Er vel ikke uten grunn man går gravide i 9 mnd. Man skal jo rekke å venne seg på det nye livet også! <3 Ønsker dere en god kveld. Selv skal jeg prøve å komme over sjokket! ;)

Stoor klem fra ei som ikke helt vet hva hun skal føle.. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143323076-ingen-spm-om-sp%C3%A5ing-men-dog/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulere med spire i magen.

Spåing er spåing. Vi som gjør dette prøver oss på "glattisen" hver gang, og det er ikke en absolutt ting. Så gled deg over spiren du, og ikke vær redd. Det kan også hende det venter andre store ting i september/oktober og at man derfor tok det litt forgitt at det var graviditet? Mange ting kan spille inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...