litensprell<3 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Begynte for 2 dager siden, hver kveld nå har det kommet en del dråper fra høyre puppen. Er dette tegn på fødsel, noen som har opplevd dette nærme fødsel? Føler jeg sløser melken til bebisen her
SuperMaria Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Jeg er i uke 34, og jeg lekker også. Har gjort det et par uker allerede. Tror (og håper og antar!) at dette ikke har noen sammenheng med at fødselen nærmer seg. Og VET at det ikke betyr at melken forsvinner eller "sløses"... ;-) Lenge til termin?
litensprell<3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 30 dager igjen, så er jo litt tidlig enda.. Men har hørt at det kan være et fødselstegn, og siden det har kommet to kvelder på rad nå så begynner tankene å surre Får håpe hun holder seg der inne litt til
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har hatt melk som drypper i alle mine svangerskap. Fra ca. uke 25. Har ikke vært noe tegn til fødsel for min del i alle fall. Ikke har jeg fått nok melk til babyene etter fødselen heller, samme hvilke råd og hjelp jeg har fått. Så er ikke noe tegn på god melkeproduksjon heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå