Gå til innhold

Dere som har hatt flere svangerskap....

Anbefalte innlegg

... har dere hatt forskjellige symptomper på graviditeten da?

Fant nå nettopp ut at jeg endelig er gravid igjen (jippi!), men har ikke de samme første symptomene som forrige gang. Denne gangen har jeg bare skikkelig murringer i rygg og livmor, mens forrige gangen merket jeg det pga ømme pupper.

Er det slik at dette varierer fra gang til gang?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143322932-dere-som-har-hatt-flere-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Hei!

Jeg har vært igjennom 4 svangerskap, og første symptom har vært uteblitt menstruasjon, dette har vært i alle svangerskapene. Men jeg har fått jente-gutt-gutt-jente, og med jentene ble jeg dessverre veldig godt kjent med innsiden av doskåla, mens med gutta var jeg ikke kvalm en eneste dag. Ømme bryster var verst første gangen, da hadde jeg så vondt at jeg nesten begynte å grine bare jeg kjørte over ei fartsdump :P. Var ikke like ille de siste 3 gangene. Jeg syns jeg husker at ligamentsmertene startet tidligere og tidligere og var vondere og vondere for hvert svangerskap. Fikk også synlig mage etter 10.uke med de siste tre, mens med nr 1 så var jeg rundt uke 16 før noen kunne se noe på meg.

Gratulerer med graviditeten, forresten =)

Jeg har veldig forskjellige symptomer! I forrige svangerskap var jeg veldig kvalm på kvelden, men morgenen var den tiden av døgnet jeg var mest opplagt (?) og puppene mine var så ømme at jeg fikk vondt bare sambo så på dem. Nå merker jeg ikke så mye til ømhet i puppene, var litt plaget med morgenkvalme og svimmelhet i begynnelsen, men det har gitt seg heldigvis. Er veldig trøtt og har mye vondt i hodet og korsryggen da :-/

Tusen takk for svar jenter;)

Man blir jo så usikker når man ønsker seg det så mye, og da spinner jo tankene rundt alt. Uansett, testen er så positiv den kunne fått blitt og jeg skulle hatt mensen for noen dager siden. Så da er det bare å krysse fingrene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...