Gå til innhold

Ligamentsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Fant ut i dag at jeg er gravid, 3+5 på vei :) Dette blir mitt andre barn, har fra før ei jente på 6,5 år.

Så til spørsmålet mitt: Kjenner dere stikkinger/strekkinger på begge sidene eller bare på den ene? Eller bytter det på? Jeg kjenner det nemlig nederst på høyre side og blir litt bekymret. Hadde nemlig en exu for ett år siden som endte med at jeg måtte fjerne den venstre egglederen. Tenker jo mitt at det kan være en ny exu i den gjenværende egglederen. Men samtidig har jeg også "menssmerter" midt i livmora så jeg tror at den vokser/strekker seg og.

Skal på tidlig ultralyd om en uke eller to for å se at det sitter riktig så det ender vel med at jeg må smøre meg med tålmodighet. Men er det andre som har ligamentsmerter/stikkinger/strekkinger bare på den ene siden?

Takknemlig for alle svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente godt at jeg hadde eggløsning på høyre side denne gang. Jeg syns også jeg har hatt litt smerter på høyre side de første ukene av svangerskapet. Så vet ikke om det har noe med det å gjøre når det er så tidlig. Jeg er førvrig i min 9 uke nå, og nå gjør det ikke vondt på en side lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...