Dirridam Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Tenker i forhold til bestilling av bord, ønsker at dere som skal være emd skriver dere på på denne tråden, slik at jeg har oversikt. Bestiller bord mandag 27 juni, så svar før det er fint!
wowo Skrevet 18. juni 2011 #7 Skrevet 18. juni 2011 Jeg vil gjerne være med, men må ha forbehold dersom mannen min må ut å reise ifbm. jobb.. Sier i fra nærmere..
Gjest Tuss86 Skrevet 21. juni 2011 #10 Skrevet 21. juni 2011 Jeg blir med =). Vi kunne feks møtes utenfor pigen.
wowo Skrevet 29. juni 2011 #12 Skrevet 29. juni 2011 Hei Jeg må melde avbud i dag. Har hatt noen hektiske dager på jobben og er helt utslitt, sliter med kvalmen som melder sin annkomst utover kvelden. Jeg håper å kommer sterkt tilbake over ferie. Kos dere masse;)
TonjeTonje Skrevet 29. juni 2011 #13 Skrevet 29. juni 2011 Heia, jeg ligger hjemme med feber og halsbetennelse så jeg får ikke blitt med i kveld! Håper på flere treff etter sommerferien:) Ha det hyggelig i kveld!
Dirridam Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. juni 2011 Bord bestilt til 10 stk Bordet er merket BARN I MAGEN Jeg går inn og setter meg, er ikke helt i slaget til å stå lenge ute og vente, også syns jeg det er greit når det er jeg som har bestilt.... Noen som lurer på noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå