Rose -3. troll i 2012 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Har opplevd noe jeg aldri har opplevd før. Etter 2 toalettbesøk i dag, har jeg sett friskt blod på dopapiret. Første gang tenkte jeg, jaja, så kom tanta 3 dager før tiden denne gang (er på dag 28 og tror jeg har 31 dagers syklus). Tok på et bind for jeg ville se hvor mye som kom, og så er det sååååå vondt å dra ut en tørr tampong :-P, men det kom ikke noe mer og 3 timer senere byttet jeg ut med et truseinnlegg. Her er det bare kommet en liten prikk siden kl 10 i dag tidlig..., me så en del mer da jeg tørket meg... Hva er dette????
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Hm... Hadde ikke vært meg i mot... Takk for tipset... Men det jeg ikke forstår er at jeg fikk blod kl 7 i dag tidlig og så ikke noe mer før kl 14, begge ganger kun på papiret... hm.. blir spennende å se framover da...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2011 Kan vel ikke være festsblødning når det skjedde i dag også? Festeblødning er vel ikke mer enn bare en dag?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 En venninne av meg blødde i 3 dager - dette var festeblødningen hennes. Så det kan være! Lykke til!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2011 Har mistet alt håpet... Satte meg ned på huk og da kjente jeg bare hvordan blodet rant... Er nok ikke noe festeblødning dette, men heller tr som kommer på besøk 3 dager før tiden... Nå har jeg bestilt eggløsningstester og graviditetstester fra lavpris-tester. Bestilte 3 sett så får vi håpe at jeg kan returnere 2 av dem... Kjenner det litt nå at det er litt surt og "egentlig" skulle være 8 uker på vei.... og snart klar til å fortelle alle.... Gikk ikke så mye innpå meg til å begynne med at jeg mistet 18. mai, men kjenner det litt nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå