fjotteline Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 ja i dag pakket jeg bagen. har 3.5 uke igjen men tror den kommer før. har utrolig mye kraftige kynnere og nedpress.... det er vondt.... men man vet jo aldri... så håper bare jeg har husket og pakket det meste. dette er spennende. er sliten men ikke hlet på randen liksom... men ting blir tungt og gjøre nå merker jeg.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Masse lykke til når fødselen setter igang Skal vente noen uker til med å pakke bag`n. Termin 16 august:D
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 jeg kjøpte tannbørste og tannkrem i dag jeg For å være sikker på at jeg har det.. men den pakkinga den tar jeg når jeg skal på sykehuset tenker jeg. Har gått på overtid med de andre to så regner med at jeg har all verdens med tid desverre
Astro - 27.07.11 Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 har 6 uker igjen til termin (27. juli) - Venter med å pakke bag til veene begynner tenker jeg. Men har kjøpt inn så jeg vet at jeg har "hjemreise" klær til bebisen etc. og ammeinnlegg og noen gulpekluter. ellers kan min kjære ta med det jeg trenger tenker jeg. Om jeg ikke får pakke-ånden over meg når det nermer seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå