Gå til innhold

Hvorfor er alkohol så viktig i bryllup?

Anbefalte innlegg

Pga det kan ikke jeg og min kjære gifte oss, fordi alle forventer fyllefest. Er det ikke fri flyt alkohol er det jo sååååå kjedelig.

Jeg kan ikke ha min far i selskpa hvor det er aklohol da mannen blir stein hakke meg gæren. Vil heller ikke gifte meg uten han tilstede da det faktisk er pappan min det er snakk om

Fortsetter under...

Vet du hva.. jeg syns det er FREKT av folk å forvente alkohol i bryllup, og andre tilstelninger. Makan, folk må da kunne more seg uten alkohol innenbors.

Kjente jeg ble dirrekte provosert av svarene i en annen tråd her. De som ikke klarer en fest uten alkohol, de får kanskje holde seg hjemme om det er det viktigste på en slik dag.

Selv hadde jeg avholdsbryllup, og er veldig fornøyd med det!!! (men aner jo etter å ha lest svarene i forrige tråd at det bare var jeg og min mann som var fornøyde med det..)

VEL GIFT DEG EDRU MED GOD SAMVITTIGHET. andre skal da forsyne meg ikke bestemme over deres dag... spesielt ikke da alkohol ikke akkurat er billig heller!!!

Det er ikke alkoholen som er viktig. Det er det å sørge for gjestene det handler om.

Jeg har vært i alkoholfrie bryllup, og det var like hyggelig som de med alkohol, og det hadde vært like kjipt om jeg måtte tatt med en brus dit som å ta med en flaske vin i et annet.

Arranger et alkoholfritt bryllup, sørg for en god alkoholfri bowle, litt juice, brus osv, og så blir det sikkert en flott fest!

Annonse

Jeg greier meg forsåvidt fint uten alkohol.

Men til en bedre middag så syns jeg det er stusselig om jeg ikke får vin til. Litt rart å drikke cola til hjortesteken...?

Og så hører det med kaffe avec.

Og dette er ikke fordi jeg har et behov eller ønske om å drikke meg stupfull.

Hvis det er sånn at din far ikke greier å la være å drikke seg stupfull, så ville jeg faktisk vurdert å hatt et mindre bryllup uten alkohol med den nærmeste familie og så hatt en vennefest litt senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...