Gå til innhold

Hvordan komme over en mann man må omgås?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter som bare det med å miste følelser for bf, problemet er jo at vi på en eller annen måte MÅ omgås regelmessig pga barnet. Og jeg klarer ikke bli kvitt følelsene for mannen så lenge han er rundt meg. Hatt det slik i snart 2år, jeg er så lei av å ha vondt..

 

Kan noen komme med råd til meg hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av ren nysgjerrighet; Hvorfor må dere omgås regelmessig? Her ser jeg kun bf ved levering/henting, og ved sjeldne anledninger slik som jentungens bursdag. Mitt beste tips er bare å prøve så godt du kan å gå videre med livet ditt, selv om det kan være hardt. Kom deg ut på sjekkemarkedet igjen, bli kjent og flørt med nye menn du kan få følelser for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi møtes to ganger i uken med levering/henting, vi har delvis samme omgangskrets (som jeg har trukket meg mye unna), men er jo begrenset siden det er mine venner også. Vi er fra en liten plass og hvis jeg skal på byn f.esk så er det ikke til å unngå å møte bf.

Har prøvd nettdating litt, men liker det lite.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen...også fra et lite sted og alle kjenner alle...det ble rett og slett utrolig vanskelig å ut på noe som helst uten å møte BF og hans nye dame ( som han var utro med mens vi var gift)

 

Han engasjerte seg ikke så mye i barnet, så ble at vi såg hverandre annenhver helg ved overlevering.

 

For meg ble det å holde meg unna felles utesteder- jeg søkte mot andre steder- dro bort de helgene jeg kunne o.l

 

Prøvde selv nettdating , hadde først et forhold på ca 6 mnd...da fant jeg ut at BF var glemt...det var en kjæreste jeg ønsket meg...det forholdet ble slutt, så var jeg singel i 1 år før jeg møtte han som nå er min samboer. Vi møtte også på nett. Og det medførte at jeg og barnet flyttet 20 mil unna BF. Det var utrolig deilig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forstår, her har vi kun en nattklubb så er ikke store utvalget ;) Men jeg prøver gå ut når han ikke skal. Men vet jo aldri.

 

Ønsker å flytte bort for et års tid, for å komme meg videre bare. Men vi får se hva som skjer. Det er ikke lett hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...