bompibomp Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Ahhh... jeg holder på å bli gal av at det kribler i alle ledd -- knær, albuer, fingre og tær... er spesielt ille om natta, men har endel om dagen og nå Leste en plass at det kunne ha sammenheng med vann i kroppen eller lavt jernlager... noen andre som har vært borti dette?? Noe vann har jeg, og jernlageret er lavt.. så håper på et vis at det er det.. ble jo redd at det er revmatisme eller noe annet mer langvarig... Også hetetoktene da.. dette er tredje svangerskap, og jeg kan ikke huske å ha hatt slike enorme temperatursvingninger før. 6 uker igjen -- må det bare gå fort!!!!!
zombie2be Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Heisann:) har maaange hetetokter om dagene ja,rett og slett blaut av svette rett sopm det er-og 11uker til termin:P blir jo spennende om sommeren blir varm,må vel fylle bassenget og flytte oppi der da.. har ikke merka noe kribling,men dett er nå så mye som skjer med disse kroppene for tida.. kanskje greit å nevne på neste kontroll?
bompibomp Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Ja, jeg får gjøre det. Står litt på nett om å spise jern og folat og b12.. så kan jo prøve det og, for det her er til å bli sprø av! Du får kose deg i bassenget i sommer -- hørtes ut som en god idè i allefall
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 jeg har hatt kribling i hele forbanna kroppen!! skikkelig rensel i hele kroppen! en urolighet som ikke forsvinner helt,.... men det ble betraktelig bedre for min del da jeg fikk sovet ut skikkelig en natt...
bompibomp Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2011 Problemet er bare å få sove når det kribler så sinnsykt Men lurer på om inntak av sjokolade gjør det værre... er ikke helt sikker, men skal liksom prøve å holde meg unna det. Samtidig er det nesten det eneste som funker for å holde øynene oppe om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå