Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal i bryllup og føler meg helt crap.. oppblåst og feit og ikke akurat fresh om dagen.. hihi.. er i uke 11. tenkte kanskje at litt farge på kroppen kunne være kjekt, men sola har ikke akkurat vist seg lenge nok til at fargen kommer... er det farlig og ta et par soltimer når man er gravid?? vil jo ikke gjøre noe galt.. men til en lys lilla kjole kunne litt farge vært bra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akkurat anbefalt, i alle fall i første trimester. En ting er stråling, men så er det varmen i tillegg. Jeg hadde latt det være. Visstnok kan det også være sånn at man reagerer annerledes på å ta soliarium når man er gravid, pga pigmentendringer i huden. Se for øvrig link med råd fra lege:

http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/medfodt-hoftefeil-hofteleddsdysplasi-2829.html

Selvbruningskrem er nok tingen! :)

Skrevet

jeg er også i uke 11 og skulle i bryllup her for en stund siden.

tok sol noen ganger jeg,leste at det ikke var påvist skadelig for

fosteret. eneste er jo faren for hudkreft da selvfølgelig..

Skrevet

takk for svar :)

har hørt at det ikke er farlig, men ser jo at det er andre meninger også, best å la vær da :) har selvbruningskrem, men blir jo sååå skjoldete.. hmm, får nok satse på en strømpebukse som er solbrun ;) er jo meldt regn uansett så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...