Gå til innhold

Athinas verden!!

Anbefalte innlegg

Takk for at du har sett på meg så mange ganger! Skal se tilbake på deg skikkelig i løpet av de nærmeste dagene. Veit ikke om du har lest i tråden min, men dette gikk nok galt. Masse kramper og blødning i dag. Føler meg helt tom nå.

Kunne du vært så snill å sett på meg en gang til?? Ser du noen flere barn på meg i fremtiden?? kjønn?? Og kan du se om jeg får fast jobb der jeg jobber nå utover høsten??

F: 24 01 85

Tusen hjertlig takk igjen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143322310-athinas-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia søte Bella :-) Er egentlig smør på flesk å si det da siden det blir søte vakre men synes du fortjener i pose og sekk :-) liker å se på deg, for jeg føler meg så snill når jeg tar inn dine energier - så jeg liker personligheten din, du er så søt og snill - ikke at jeg er en snill person som ser på deg altså, for guds skyld ikke misforstå hehe

Jeg svarte deg der, og det var synd at dette skjedde, men en ting du må huske på er at dette beviser på en utrolig måte at du er uber fruktbar :-) Så flere barn er det ingen tvil om at du kommer til å få :-) Men jeg skal se med på deg en snart igjen om det du spør om, så tar vi det derfra :-)

Gleder meg til å se hva du får opp om meg også, så tusen takk :-)

Go' klem fra Athinamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...