Gå til innhold

Vil jeg forbli alene? Finner jeg meg noe annet husrom snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor til tre på 10, 6 og 2 år. Ikke akkurat noe "kupp". Har datet litt i vår, men den rette dukker visst ikke opp.

Noen som ser om jeg vil finne meg en mann igjen, og evt når? Går det greit med han og barna mine?

Og så leier jeg ei lita leilighet nå med bare to soverom. er på utkikk etter noe større. Vil jeg finne noe snart? Og kommer jeg til å kjøpe eller leie?

Blir veldig glad for svar :)

Jeg er født 18.11.75

Vennlig hilsen :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

Får inn flytting om et år ca jeg... du synes kanskje det er lenge til, men det er ihvertfall det jeg ser. Du er beskyttet, og blir tatt godt vare på allikevel...

når det gjelder mann, ser jeg ingen sepsiell akkurat nå, men han kan jo komme allikevel, og så er det gjerne sånn at når man flytter, og gjør endringer i livet, så skjer gjerne andre ting helt uforutsett ;)

Skrevet

Tråkker kanskje litt i glass her, men jeg fikk opp litt annet. Det kan være helt tilfeldig. Men jeg måtte bare dele det jeg fikk opp av overskriften din.

Jeg ser en ny mann i livet ditt, og jeg ser han om sommeren, men jeg tør ikke love at det er denne sommeren. Han har ei jente på 2-3 år, ser hun i kjole med sin lile hånd trygt i hans.

Det er et tilfeldig møte, og føler at han er fra samme sted som deg, og han er yngre en deg, men bare noen få år. Han har "hjerterom og husrom", jeg tror han eier sitt eget hus.

Det starter med at du hjelper han med noe, ser ikke helt hva, men det har noe med den lille jenta og gjøre og en litt daglidags ting. Når han ser du bryr deg om det rundt deg liker han måten du er på. "Selv om du har litt og stri med bryr du deg om andre" tenker han i starten.

Ser dere med hus og hage, og masse smil, så ja, det går nok bra i forhold til dine barn også ;)

Lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for spå begge to.. :)

Spennende det du ser old time... :)

Jeg treffer en mann litt nå, f. 03.03.76. Han har ingen barn selv, og bor ikke samme sted som meg. Har ikke helt trua på at det kan bli noe egentlig, selv om jeg liker ham og han er snill og alt. Drømmer om å forelske meg igjen.., kanskje litt fjernt av meg men ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...