Gå til innhold

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vær så snill å hjelp....

Anbefalte innlegg

jeg er samboer med en som har 2 gutter fra før med 2 forskjellige kvinner.

Vi har ei jente sammen på 2 år.

De andre to kvinnene får det bestandig slik som de vil fordi han er REDD dem!Og det går da utover meg og mitt barn.

Jeg er så lei nå og vet ikke hva jeg skal gjøre, føler han bare respekterer dem og ikke meg og mine.Jeg sier han må si ifra, men han sier rett ut at han er redd...jeg blir så lei meg!Nå er begeret begynt å renne over og jeg vet ærligtalt ikke om vi kommer til å fortsette sammen..han sier han har ikke noe glede lenger, alt er bare krangling og sjefing fra den ene og den andre. Men han sier han er glad i meg.......

Hadde dere funnet dere i ALT?Hva skal jeg gjøre?det siste jeg vil er at barnet vårt også skal bli en kasteball;( jeg er jo glad i han, men viol ha respekt!

Fortsetter under...

det jeg også lUrer på, han mener han er redd for å ikke se barna, at de kvinnene skal gjøre livet hans enda mere surt(hun ene bokset ned faren hans, så det sier jo litt!)...

jeg tror jeg må bite tenna sammen pga barnet vårt, vil ikke at hun skal lide;(

jeg føler jeg har prøvd alt, men uansett hva jeg sier så godtar han det de andre kvinnene sier, uansett hva det gjelder!for han er redd...han er redd sin egen mor også, sier ingenting ifra til henne heller:( det er et STORT problem!

Ut fra det lille du forteller er det ikke godt å vite om han er en skikkelig tøffel eller du skikkelig sjefete..

Høres ut som dere begge trenger veldig faste avtaler og rutiner ihverfall, er det angående samvær osv du mener eks-damene hans overkjører dere?

Med så mange mennesker innblandet i "storfamilien" er det jo mange hensyn og ta, mange som skal tilfredstilles og høres.

Annonse

jeg er ikke sjefete, jeg finner meg i alt:( men nå idag sa jeg ifra for første gang og det ble ikke populært!!!;(

angående samvær og diverse med barna. Hvis vi foreks. skal i bryllup en helg så må vi "spørre" dem om lov....det skal jo ikke være slik.

Få det slik at samvær skjer i samme helgen med begge gutta. Hvis mødrene ikke vil, koster det ikke all verden å stevne de for retten, husk bare å kall inn til meklingsmøte først (og la mødrene vise hvor lite samarbeidsvillige de er). Husk også å legg frem en plan for hvordan et helt år skal avvikles med samvær, ferier, jul og påske og pinse etc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...