Gå til innhold

hender det at katter ikke kommer i fødsel?

Anbefalte innlegg

Katta er på tjukka, og jeg har venta i flere uker på at hun skal føde nå. Nabokatten fikk for snart to uker siden, og jeg innbiller meg at de sikkert hora rundt sammen. Det lever inni der, sparker voldsomt, men det skjer jo ikke noe mer! Må jeg bare være tålmodig eller kan noe være galt?

Fortsetter under...

Jeg gikk lenge i den tro at det var en hannkatt, og da hadde det ingen hast med stereslisering. Nå er det litt sent, men så fort jeg kan etterpå skal hun til pers.

Til dere andre så er jeg takknemlig for svar på spørsmålet mitt. Jeg er også klar over at mange hunder må ha keisersnitt, men de er jo gjerne spesielle raser... Jeg kan jo ikke vite nøyaktig når dette skjedde heller, hun kan jo ha gjort seg kostbar før hun gav etter...

JEg hadde en pusekatt, som måtte ta keisersnitt!! Det hele var veldig dramatisk, og hun ble sterelisert samtidig... VI fikk 2 nydelige pusunger.

(men det var tydelig at hun var i fødsel, og hadde vondt... leeeenge... til katt å være. Derfor vi oppsøkte lege.. og hadde gjevnlig telefonkontakt før keisersnitt ble foretatt)

Annonse

Gratulerer med kattunger :)

Og du over her , Hi skrev ikke noe om hvordan katter det var , for alt du vet kunne det ha vært en rasekatt som hun hadde avl på!

Jeg har selv hatt 2 katter som fikk kattunger og jeg fikk gitt bort alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...