Gå til innhold

Hvordan vasker dere de nettene til baby safe feeder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de er litt vanskelige å rengjøre ordentlig. Lagt de i litt eddik, for deretter å vasket de i oppvaskmaskina. Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å tatt de i vaskemaskinen jeg. De ble ikke ren i oppvaskmaskinen syns jeg.

Skrevet

Synes også de er vanskelig å få helt rene, har tatt de i oppvaskmaskinen men kanskje bedre med vaskemaskinen....må prøves:)

Skrevet

De skal helst ikke vaskes i oppvaskmaskinen, nettet blir veldig slitt av det..

Her vasker jeg det bare med godt varmt vann og zalo..:) Alltid blitt rent:) Men er nok lurt å vaske det med engang, ikke la det ligge med frukt i...

Skrevet

Hehe, vaskemaskinen. Noen som har bruksanvisningen kanskje, hvor det står hvordan man rengjør de?

Skrevet

Jeg har den ikke lenger, men mener ganske bestemt å huske at det ikke skal i oppvaskmaskinen...:)

Jeg ville vasket det forhånd jeg:) Går iallefall fint her:)

Skrevet

Jeg tar de ganske enkelt med en gang de er brukt og gnir dem godt (med fingrene) i Zalo og varmt vann. Kan godt finne på å koke dem en gang i blandt også. Synes den måten er den enkleste. Oppvaskemaskinen går så sjelden at jeg hadde vært tom for nett før de hadde blitt rene hvis jeg skulle hatt dem der...

Vaskemaskinen derimot går hele veien, det var en god idè!

Skrevet

Jeg syns det fungerer suverent ihvertfall!

Hiver de inn i en vaskepose, sliter ikke som jeg ser og blir rene og hvite igjen. Etter oppvaskmaskinen så hendte det se at jeg så frukterester igjen, ugh...

Skrevet

Hææ? vaskemaskin? Kødder dere nå eller? Jeg hadde iallfall aldri gjort det. Tenker på evnt rester av pulver fra tidligere vask.

Jeg peller av frukten, evnt vaske de i oppvaskmaskinen (vrenger de først) eller så bare vasker jeg de for hånd med zalo og koker opp vann i vannkokeren og tar vannet i en skål og nettet oppi der.

Skrevet

Bruker alltid flytende middel og ekstra skylling på babyutstyr. Er ikke mere rester igjen i vaskemaskinen enn i oppvaskmaskinen. En må selvsagt passe på at maskinen ikke er for full, ellers blir det ikke rent. Klærne blir vasket når de får mulighet til å slå mot trommelen, en får ikke like konsentrert vask og vannsprut i oppvaskmaskinen. Der dysene ikke får vannspruten overalt. Spreding av såpen ligger i vann som spruter på døren. Alle klutene som gutten sutter på til enhver tid blir vasket i vaskemaskinen, ikke verre det enn å sutte på fruktnett:)

Skrevet

Sorry men jeg hadde aldri i verden gjort det uansett. Hadde ikke tatt sjansen på å få vaskepulver/middel uansett om det er flytende eller ikke i munnen på lillegutt.

Nai, da står jeg heller å peller av litt frukt eller bare kjøper nytt nett når det blir stygt eller slitt i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Jeg syns også det er noe herk å få vaska de! Spesielt etter en sjau med banan! De blir fæle.. Har prøvd å gni med zalo, og oppvaksmaskinen også.. Uten hell. Vaskemaskin tipset blir neste! :)

Skrevet

Jeg synes det er greit å rengjøre de i vann med zalo og tannbørste. (egen tannbørste til dette):) Da får jeg av alle restene av banan osv:)

Lønner seg nok å ta det så fort barna er ferdige så det ikke setter seg fast for godt:)

Skrevet

En får gjøre det en syns er best for sine egne barn:)

Glatte gjenstander i oppvaskmaskin syns jeg går fint, men med "rue"/tøygjenstander så mener jeg skylling i oppvaskmaskinen er for dårlig, det er det for få dyser til. Og det da er større sjans for pulver og glansemiddelrester i tøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...