Gå til innhold

Eg ler meg ihjel!! :D

Anbefalte innlegg

Eg er 28 år no og fekk min fyrstefødte då eg var 27. Vi har ingen planar om å få nr to før eg er 29, kanskje 30. Og vi håpar til og meg på fleire barn etter det!

Eg kjem altså ikkje til å slå knute på livmora idet alderdomen kjem å tar meg. Nokre trur visst at gebiss, gåstol og historectomi er obligatorisk når ein fyller 30.

Eit eller anna seier meg at dei som påstår dette må være "unge mødre" som fekk fyrste ungen før dei sjølv kunne den store multiplikasjonstabellen. Kroppen er altså sikkert moden nok til å få barn, men her får vi til stadighet bevist at hjernestellet heng litt etter . (Skyt meg gjerne, men hjernen er faktisk ikkje "ferdig" før ein er 25.....)

Ler meg ihjel av enkelte - nei forresten, ikkje berre av enkelte - faktisk av veldig mange av kommentarane her inne.

Eg som har gått rundt å trudd at det var akkurat passeleg å få fyrste barnet når ein var 27 år, og så er eg altså allereie halveis ein dinosaur... .så feil kan ein ta! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143321944-eg-ler-meg-ihjel-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte ikke poenget med innlegget ditt i det heletatt.... Jeg møtte kjæresten min da jeg var 21 år og vi fikk det første barnet vårt da jeg var 23. Nå er jeg 26 og har ingen planer om nr to ennå. Kanskje når jeg blir 28-29... Men jeg ser ikke på tallet, jeg ser på når det PASSER for oss å få nr to.

Vi valgte å gjøre det slik, hva andre gjør bryr jeg meg ingenting om....

jeg fikk mitt først barn som 20 åring(er 22 nå, så er ikke såå lenge siden) og jeg har ingen planer(enda...) om å ha flere barn før jeg er hvertfall 30!!, så ikke ta alle under en kam=D og er slettes ikke sikkert det bare er "unge mødre" som mener man er for gamml når man nærmer seg 35-40!?.. 45..? jeg syntes nå hvertfall det er opp til hver enkelt, å jeg bryr meg ikke om når andre velger å få barn...

Noe sier meg at du selv synes du er ei "gammel" mor, og er bitter fordi du selv ikke fikk barn da du var 20. "Eit eller anna seier meg...." Hvem er det som sier dette? Du tolker utifra kommentarer her inne, det er nok ikke flertallet i samfunnet.....

Annonse

Du trur at eg sjølv synast eg er gamal fordi eg fekk fyrste når eg var 27? Hehe....

Nei du, det var akkurat passeleg alder etter mi meining.

Og.... eg kommenterte det som blir skrive her inne, ikkje kva eg trur "flertallet i samfunnet" meinar. Eg kjenner ingen som meiner at ein er for gamal til å få barn idet ein fyller 30, det har eg berre lese fleire kommentarar om her inne idag. (Derav innlegget....)

Skjønte ikke helt dette jeg. Da må jo jeg være dinosaurmor. Førstegangsfødende da jeg var 38 år, men gjorde barneflokken stor nok med tvillinger. Husker da jeg satt og gav barna fruktpure på et kjøpesenter, og en dame kom bort til meg og sa: "Det er godt at du er så ung du som har fått tvillinger, så slitsomt som det ser ut" :-)

Jeg synes det har vært en fordel å bli mor nå; mer moden, gjelden er nedbetalt, slipper stress med økonomi og utdanning.

Men hadde det gått, så hadde jeg nok blitt mamma mye tidligere.

Annonse

Hun du linket til som eksempel er 36, gravid og planlegger flere barn.. Du er 28... Det er åtte år i mellom dere. Det er jo ikke sammenlignbart..? Skjønner ikke meningen med innlegget jeg..

Tror du tar deg selv litt vel høytidelig, og innbiller deg selv at du er "gammel".. Har vanskelig for å forestille meg at noen har skrevet at noe i nærheten av "gebiss, gåstol og historectomi når en fyller 30"

Eg har vanskar med å formulere svaret mitt til deg 23:40.

Det står mellom å svare deg seriøst eller å fortsette i same stil som HI.

Noko seier meg at du ikkje tar poenget uansett?

Prøv å les HEILE tråden det er linka til ein gong til, og så kan du lese DENNE tråden ein gong til.

Funkar det ikkje då heller er det sikkert lurt å gå å legge seg. Evt. pugge multiplikasjonstabellen ein gong til? (Sorry, klarte ikkje å dy meg)

:)

Ja, ein skal høyre mykje før øyrene dett av :)

Sjølv er eg 28 år og er ikkje gravid ein gong, men har vore prøvar i 2 år. Mor mi var 28 då eg var fødd, og eine bestemor mi var 38 då ho fødte. Aldersspreiinga har vore stor i alle generasjonar, men det er berre i foreldregenerasjonen min det å få flesteparten av borna i 20-åra har vore normen.

Faktisk har den vanlegaste barnebegrensingsmetoden i nord-europa frå 1600-talet og fram til vår tid å stifte familie seint, slik at det dermed ikkje blir tid til å få altfor mange. Gjennomsnittleg giftealder har vore i slutten av 20-åra fram til 40-talet. Før det tjente ein opp pengar til å skape ein heim, og budde på hybel eller i andre sin heim f eks som tjenestejente.

Det å framheve det å få born tidleg som det normale, er rett og slett historielaust. Men for all del, det er ikkje noko som tilseier at ein ikkje kan bli gode foreldre tidleg i tjueåra også, eller slutten av tenåra for den del. Men å kalle det optimalt, er nok å dra det litt langt...

Mykje rart å lese, ja!! 27 er nok litt meir passe enn 37 då eg byrja, har litt lite tid til å få alle eg har lyst på, men det har då gått fint med dei to eg har fått til no:)

Eg var nyleg i ein konfirmasjon der konfirmanten omtala mor si som ei god veninne, og den mora var 43 då konfirmanten vart fødd (42 med første). Så dinosaurar kan vere gode foreldre dei og :)

I går fortalde forresten far min om naboungane då han vaks opp som hadde fått ei tante (nr 12!) då bestemor deira, altså mor til tanta, var 52! Dette er nesten 70 år sidan, så modne mødre er ikkje eit heilt nytt fenomen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...