Gå til innhold

Vi reiser til Tyrkia på fredag men 1åringen fikk vannkopper i går.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det ville vel være det normale, men virker som hun allerede hadde bestemt seg. Så derfor lurer jeg på om hun bare la det ut for å informere? Sette ut bekymring til andre reisende?

Skal selv reise til Tyrkia fredag og ser andre her inne som også skal det. Jeg er gravid og har ikke hatt vannkopper. Det har heller ikke mitt minste barn. Så ja, jeg lurer på hvorfor hun legger det ut her når hun ikke virker ta noen av rådene til etterretning? Kan love deg at om du reiser med samme fly som meg og jeg ser en 1-åring som virker utilpass blir jeg å kontakte besetningen.

Har han utslett i fjeset kan han bli nektet å bli med på flyet.

Ikke lenge siden en familie måtte forlenge ferien i syden fordi de ikke fikk bli med flyet hjem pga ungen hadde fått vannkopper i starten på ferien der.

Er det ikke synlig, kan du jo dra... fint for mannlige medpassasjerer som kan bli smittet og bli sterile.

Skorper på hva? Først skriver du at han har fått vannkopper, så er de ikke synlige, og så må du vente og se om det blir skorper?

Hvis du bryr deg om barnet ditt og setter BARNETS beste foran dine egne ønsker så blir du hjemme til barnet er friskt!

Annonse

Guttungen har akkurat begynt å få blemmer, da kan han jo være full av dem i morgen eller om noen dager... Sønnen min fikk først bare litt på kroppen og så plutselig etter 3 dager hadde han fullt opp over hele kroppen + ansiktet,

Kan jo være dette blir tilfelle med deres barn.

Ditt troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...