Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig smerte etter egguttak? etter medisiner fra sykehuset gikk ut har jeg tatt 4 paracet i 2 omganger, sovet ett par timer nå på ettermiddagen og da jeg våknet var det så vondt at jeg går som ei gammel kråke( ler) har faktisk litt feber også, er dette normalt? Mener ikke jeg hadde det sånn sist.

Det er kansje helt normalt å være i litt dårlig form egguttak dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er "normalt" jeg...

Jeg hadde ganske vondt i stad... har litt vondt nå også, men er mye bedre. Går ikke helt normalt jeg heller... og det kommer liksom litt i tak.

Skal du på jobb i morgen da? eller er du sykmeldt?

Skrevet

Ja det er vel forskjellig hva folk opplever.... Vi dro rett på hotell og jeg sov helt til neste morgen. Det vil si nesten 24 timer!!! Uten å ta noen paracet etter uttaket! Men jeg var helt i tåka!!! Husker dagen etter var jeg litt rar på beins.. og måtte sette meg ofte når vi gikk tur... men formen kom ganske så fort utpå den andre dagen.

Skrevet

Jeg pleier å ha vondt hele dagen men det gir seg ganske mye utpå kvelden. Har etterlyst noe sterkere enn paracet men det var visst ikke å anbefale. Syns det hjelper å holde meg relativt rolig, syns hvertfall det blir værre hvis jeg vralter rundt.

Skrevet

Har ved de fleste uttak fått ganske store smerter ei stund etter uttak. Forrige gang var det ikke så ille, men gangen før klarte jeg knapt å gå. Tror ikke det er vanlig med feber etterpå, så har du fortsatt det i morgen, så synes jeg du skulle kontakte lege. Kan være infeksjon.

Skrevet

Hei jenter/damer, våknet i dag og formen er mye mye bedre enn i går så nå er det bare å vente på tlf fra porsgrunn :-)

Skal innom jobben en tur i ettermiddag,vil jo være med på sommeravsluttningen i barnehagen og dele ut permer jeg har lagd til skolestartere :-)

Ha en fin dag folkens :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...