Peispå! Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Inne på "Bli gravid" forumet var det ofte symptomjaging etter graviditet. Mer eller mindre dokumenterte symptom ble nøye vurdert og diskutert:-) Flere som "så" på øynene til vedkommende at hun er gravid tidlig i sv.skapet.(noe med at blikket ble blassere?) Hva er deres udokumenterte symptom på nærstående fødsel? Hører noen snakker om at man blir så rødmusset i ansiktet når man er nærme...noen fler som har hørt sånn, eller har andre gode "tegn"?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Fikk høre av mamma at jeg hadde fått "fødeansikt". Dette er noen dager siden da men har fortsatt ikke født. Er bare 38 uker da. Føler jeg gransker hver minste forandring/detalj om det kan være tegn på fødsel/modning hehe. Jeg føler fødselen nærmer seg da fordi jeg har noen symptomer som noen påstår kan være tegn på at fødselen nærmer seg. Blant annet: Vondere kynnere (kommer regelmessig noen kvelder) Mensmurring Kvalme Vert dårlig i magen av og på i ca 10 dager Magen har sunket veldig Stikninger nederst i magen og underlivet Føler meg generelt plutselig mye dårligere i formen. Mye trøttere, sliter med å sove, tisser enda oftere, svimler også denne teite kvalmen da..
prins08prinsesse11. Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 ja,enig med Prinsesse2_på_vei. har også alle de symtomene... er 38 + 4 begynner å bli rimelig klar nå <3 full måne i morgen jenter <3 ))))) men de symtomene jeg har4 hørt er det føde ansiktet (litt hovent ) og glødene.. men har også hørt av min farmor at leppene ofte hovner opp... dette inngår vell gjerne litt i fødeansiktet,men de blir veldig "kysseklar" jeg fikk større lepper rett før første mann,har også fått nå siste dager, håper,håper.... lykke til.
Peispå! Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2011 Hva med løsere mage folkens? Her har det gått tregt i snart 37 uker, for så å løsne de siste 3-4 dagene.
prins08prinsesse11. Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 støte opp under den også jeg..... veldig på og av siste kansje 4 ukene;) er jo gjerne fødsel tegn du begynner med ja;) men hvor lenge det varer er jo så forskjellig;)
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Hadde ganske seige tegn på fødsel forrige gang! Det begynte en uke før med litt tak i magen på ettermiddagen, deretter et par netter der det samme skjedde på natta. Kynnerne gled liksom gradvis over i svake rier den siste uken (før det tok helt av den natta jeg kom i fødsel!). I tillegg var magen rar (løs), og formen halvdårlig over lengre tid.Kan godt hende jeg har fått fødeansikt nå, men det er mest fordi jeg har blitt helt tjukkas de siste ukene
trippeltopp Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har også hørt om fødeansikt, og når jeg ser på bildene fra før fødsel sist, så ser jeg at jeg var mer hoven i ansiktet i dagene før fødselen. Ellers fikk jeg vondt i ryggen før fødsel sist...satt i korsryggen og ble bare verre og verre frem til vannet gikk, da satte riene seg akkurat der hvor jeg hadde hatt vondt. Plutselig løs mage hadde jeg også sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå