Liinus Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg er nå 5 uker på vei og har til tider stikkende smerter i eggstokkene/nedre del av magen på hver side. Noen andre som har opplevd dette? Kommer ofte når jeg er sliten, har stresset mye eller løftet for mye. Har tidligere hatt en SA og en MA så er så redd for at jeg skal miste denne gangen også
Skattimagen<3 Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Hei! Jeg er 4+5 i dag og stikker mye i magen, låser seg litt som en strekk hvis jeg reiser meg for fort/snur meg raskt! Jeg opplever stikkingen og verkingen som helt normal! Livmora vokser jo:) Ser på det som ett positivt symptom;D
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har gått rundt den siste uka med følelsen av en menstruasjon som ikke kom. Ubehaget var der men ikke så sterkt som det har brukt å være. Det var plagsommt og jeg rannt på toalettet ofte for å se om blødningene kom. Noe dem ikke har gjort Nå er det kun luft smerter og luft ubehag. Får også en stikkende smerte hvis jeg røyser meg fort opp fra sittende stilling. Det fikk jeg allerede like etter EL
Liinus Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2011 Så godt å høre Da er nok alt helt normalt! Blir jo litt overnervøs når man har mistet tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå