Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 For noen uker siden oppdaget eg en klump bak øret, helt innerst i gropen liksom. Den er litt øm når eg trykker på den. Den er vel ca på størrelse med en hel peanøtt. vokst litt men ble liggende i den størrelsen..sånn har den vert noen uker nå.. men når eg tok bak der i dag, fikk eg plutselig blod på fingeren. Samboeren min sa at når han trykte på den kom det blod ut. og at den såg litt blå ut... noen som har hørt om noe sån? som vet ka det kan være? skal til legen på fredag da, så tenkte spørre da uansett. men syns jo det var litt rart, og ble litt bekymra når det kom blod ut liksom...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 jeg har også hatt noe lignende. Pleier å komme og være en stund, og så forsvinner det av seg selv. Lurer på om det kan henge sammen med hull i ørene? Jeg har ikke opplevd at det har blødd, men har hatt litt verk og det er ømt. Jeg tror ikke det er farlig. Ikke bekymre deg fram til legetimen!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 ikk noe flått, det ligger liksom under huden. er litt overfor der eg har hull i ørene også.. liksom der øret møter hodet, inni gropen...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Jeg dde noe sånn ,men rett foran øret,foran den lille kulen. Hadde den en stund,var litt øm og blåakig. Klemte på den til slutt og det var luft!? kom sånn lyd når jeg klemte. Aner ikke hva det var og har aldri hatt sånn siden. 10-12 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå