Gå til innhold

uke 37, vont i magen,og nedpress

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært til legen i dag. Alle prøver var bra,men litt høy vektøkning siste uken.,2 kg. Problemet er at jeg har vont i magen helt nederst og på siden nede. Jeg har også kraftige nedpress og kynnere med en gang jeg be veger meg. Jeg har også hatt en del vannkonsistens på utfloden og slim...beklager detaljene!Jeg føler jeg burde være rolig med tanke på legebesøk i morgest,men jeg blir liksom litt usikker på om jeg burde ringe på føden.

Mitt første svangerskap endte nesten tragisk på grunn av at jeg ikke lyttet til kroppen,så jeg tror det er litt angst for at noe skal skje igjen som gjør meg nervøs. Sist gikk jeg nemlig med vannavgang i 6 dager før fødsel,noe som førte til infeksjon til min førstefødte. Heldigvis gikk det bra til slutt,men redselen av at legene ikke kunne garantere at han ville overleve sitter fortsatt i meg.

Noen som har hatt vont i magen ,nederste del,mye kynnre,hard mage,og en del slim i underlivet?

Tar imot berolinger med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,enormt... er i uke 38+3 og siste 2/3 ukene hatt enormt vonde kynnere,er nesten ovebevist om at det måå være rier som stopper opp... skikkelige mens smerter,og akuratt som noen drar i den ene eggstokken høyreside..KJEMPE vonde,må puste til tider... hadde også et dramatisk keisersnitt sist gang,helt uten forvarsel løsnet morkaka...

er et under at lille gutt lever.... så frykten sitter nok i meg også,vet åssen du har det ;(

men jeg tror alt er iorden... vi må bare holde ut,er nok modning på sitt verste (beste) ;) slim og sånn har det også vert en del av....

lykke til kjære,prøv å ikke bekymre deg... føler du noe er galt så ringer du inn og tar en sjekk for mye ;))

Skrevet

Det kan jo tyde på at noe begynner å skje da:-)men, når det er sagt, føler jeg at jeg delvis har hatt det slik noen uker nå jeg også.

Vanskelig for oss andre å si, men du har da helt legitim grunn til å ringe føden.

Det kan da ikke skade å ringe inn å høre?

Forhåpentligvis har de mulighet til å ta deg inn på en kjapp sjekk, for det må være godt å få vite sikkert hvordan det ligger an...

Ring du, har ingenting å tape:-)

Lykke til!

Skrevet

det er så fint å ha dere her inne å spørre og dele erfaringer med. Når du føler deg litt teit og er usikker,er det godt å høre at man ikke er alene med disse spm. Og fint å få en bekreftelse på at ingen ting er for dumt å lure på. Tutusen takk for svarene:)

skal vente litt å se om det blir bedre når jeg legger meg litt,hvis ikke får jeg bare ringe opp på føden da:)

Skrevet

med den erfaringa fra sist, så syns jeg du har god grunn til å ringe føden. de vuil hvertfall vurdere om du bør komme en tur. heller en tur for mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...