Gå til innhold

Ja da ble det endelig bekreftet at

Anbefalte innlegg

vi venter ei skjønn lita jente:)

Var på 3d ul idag. Var helt fantastisk. var egentlig litt tidlig nå i uke 23, så gyn var skeptisk til om dette kom til å bli vellykket. Men hun ble heelt overrasket over hvor pent barnet var så tidlig. Ikke innsunket ansikt eller utstående øyne som de bruker å ha på denne tiden. Vi trodde jo vi ventet gutt igjen så ble vedlig overrasket over at det var ei jente der. Utrolig koselig. Blir 2 av hver:)

Med min manns barn får vi 3 av hver, utrolig gøy.

3d ul er absolutt verdt pengene om man kommer til riktig person. Fikk en drøss med bilder (ca 30 stk) + film. Nei dette var moro:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143321554-ja-da-ble-det-endelig-bekreftet-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuusen takk Nanna. Nei var ikke der, hørt mye negativt om den plassen, og det er ikke gynekologer som utfører undersøkelsen. Var i Arendal hos Gro Nylander. Hun er helt fantastisk. Betalte 1000 kr.

Gratulerer så mye!:) Hadde en følelse av det siden de hadde sagt begge deler til deg;) Ble sånn med meg og at jeg måtte ta 3 d ul etter å ha fått beskjed om gutt 2 ganger og jente 1(på ord ul)!

Måtte vite det helt sikkert;)

Kos deg med resten av svangerskapet:) Følger med

Deg:)

Annonse

Se på det du, det lages små rosa også på de kanter altså....hehe:)

Masse masse grattis min venn, det var veldig hyggelig og høre:) tenker masse på deg veit du.....

Mange varme klemmer:)

Annonse

Hei Modern og fjerdemann! Bor ca 15 min vest for arendal:)

Går også til jevnlige kontroller hos han ja.

Ja hun er jo kollegaen hans og er kjempeflink til å ta 3d, men hun hadde ikke reklamert for det. Tror hun har kunder så det holder uansett. Hun har holdt på med dette i over ett åt. Kloster Jensen skal også begynne med det. Han har fått 3d ul, men han er nok ikke innøvd enda hehe. Har gått ofte til kloster jensen i mange år. han er superflink:)

Så moro! Håper jeg får mulighet til 3D etterhvert,jeg og...Nå vet jeg jo at både Gro og Arld har og!:) Dette er mn fjerde og. Har en på 16,1n på 12 og en på 4 1/2 fra før. Gleder oss veldig til attpåklatten kommer i november <3

Ville absolutt bestillt en ekstra time til gro. Du får masse for pengene. Var der i hele 40 min, en drøss med bilder + en cd med filmsnutter og bilder. Hun gikk igjennom for å se at barnet så friskt ut også. Vel verdt de pengene ja hehe. Fyller 35 til tirsdag så dette var bursdagsgave til meg selv:)

Mine barn er snart 17 (gutt) 14 (jente)

11 mnd (gutt) og lita jene i oktober:)

Utrolig gøy med attpåklatt, gled deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...