Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så merkelig - nesten så jeg ble forelsket her :-)

Og etter el og klaffingen de 2 dagene har jeg hatt sånne ilinger fra hodet og ned armene - som jeg er statisk. Og dette er der bare når jeg tenker tanken 'blir jeg befruktet nå?'. Dette har jeg heller aldri opplevd før :-)

Kan være energier jeg tar opp her og der, for det er jeg hvem jeg er, men dette er helt nytt og veldig interessant :-) Noen som vet hva dette er forresten?

Har spurt flere av dere nå, og det er en samstemt ja blant dere - og plutselig begynte jeg å håpe nå! :-) Ååå så dumt å føle sånn når tanta sikkert kommer og så blir jeg lei meg... æsj!

Er det noen flere av dere søte små seere der ute som vil se om det har klaffet nå? Ikm er ikke før 26-27 juni :-)

Jeg bare sitter her med ett fårete smil go kniser med hele meg, kan ikke annet og gud så merkelig hehe

Hiver rundt klemmer <3

Fortsetter under...

Åååå.... håper virkelig du er gravid nå!! Det hadde vært moro! :))) Blir spennende å høre etter ikm!! En drøy uke i spenning!

Skal sende gode tanker til deg og "eggene dine" ;)

Tusen takk Sanna, tror de trenger det så disse eggene mine slutter å oppføre seg som divaer og ikke skygger disse små rumpetrollene hehe.

Men det er jo så dumt å få denne følelsen da, jeg har ikke hatt den før, for man blir jo så lei seg hvis tanta kommer.... men jeg sitter fortsatt og kniser her og det er snålt :-))

Klem

Så spennende!!!

Tror absolutt det er et tegn jeg:-D

Man må jo ha litt tro på de gode følelsene.

Masse lykke til

Spår du selv?

Sitter også med en kjempe god følelse. Ikm 26.juni

Dersom du har evnen til å "se", vil du kanskje ta en titt på meg ang graviditet og kjønn?

Meg 090880 han 171279

Kanskje du greier å "knise" fart i eggene dine, da? Hehe.... lo godt av tanken på dem som små fisefine divaer ;)

Hadde du ikke sånn følelse sist du ble gravid? Må jo nesten være noe når du reagerer sånn, da!!! Krysser fingrene for at det har klaffet nå! Kan hende det har hjulpet å slappe av og "gi opp" litt? Det er vondt å bli skuffet når man har høye forventninger om noe... men... man får bare ta det når det evt kommer. Nyt dagene i "rus" nå ;)

hehe de må være noe sånt for jeg er da villig, er de som har nykker ;-P

Nei, med mine 2 andre hadde jeg aldri noe sånt. Med den første så tok jeg test på ikm som var pos, siden jeg var så regelmessig. Men nr hadde jeg følelsen på at det klaffet, men ingen fysiske hint, utenom at jeg ikke hadde de vanlige pms plagene før tr og huden var fin :-) Men jeg visste det vel egentlig at det hadde klaffet ;-) Og hadde dette vært i det virkelige liv og ikke bim relatert og alt man leser så kan det være at jeg hadde følt det nå også, men jeg har nå disse andre greiene :-)

Annonse

eg har sotte her å lurt litt no :/ hehe men sog deg jo gravid i mai mnd, men så tenkte eg også på at det kan vere fødsel mai med neste år...

Får jo opp no også at du er gravid men mulig også det ikke er lenge igjen til du blir det.. Men også noe i meg som sier nei du er ikke gravid denne gangen men mai mnd er føde mnd.. ::/ puff måtte bare få det ut, håper ikke eg dreper alle gledene dine nå :(

-mtp-

Neida du er ingen gledesdreper :-)) Men jeg tror jeg har lært leksa mi nå, om å knipe igjen, for jeg er jo ingen prøver, og mai... hmmm det blir gravert i sent juli/august det, jaja da blir august mnd interessant også *ler*

Meeeen hater disse dpo og ikm greiene så håper jeg har lært nå :-))

hehe, skjønner deg godt :P sitter å venter på TR her og blir gaaaaaal:/

Men mai mnd kan også vere du føder noe tidlig i mai :P jaja... får alikavel håpe på posetiv test :)

Når jeg ble gravid denne gang, og med de 2 barna mine, så bare visste jeg at "oi denna runden i halmen ble d resultater av";) Og d er akkurat som du sier en lykkefølelse og gledes ilinger i kroppen:)) Tror du er gravid jeg:))

Annonse

jeg får opp en stoor mulighet for at du er gravid nå :)

om du ikke er det, så blir du det i allefall i neste pp ;)

krysser alt jeg har nå ;)

hadde du giddet å sett på meg en gang til? :)

Å så gøy at du ser det da! :-) Men nå må jeg da ha lært, så ingen flere dpo'er eller ikm perioder - det er jo bare hat og Så tregt tiden går, og man bjeffer rundt seg og er lissom ikkeno koselig hehe. Men fikk en sånn kjempenegativ følelse over meg i sted, at selvsagt er jeg ikke gravid! Hvorfor skal jeg være det nå når jeg ikke har blitt det før... så nei du er ikke det Athina... men det er kanskje en naturlig følelse etter så lenge :-)

JEg finner ikke igjen tråden din så jeg må nesten svare her jeg :-) Er det juli/august jeg har sett på deg før tro? Og det som slår meg nå siden du hadde el for 2 uker siden og 'positiv' el test i dag - kan det være at den første var 'falsk' og at du må legge inn aksjer i dag, så finner du ut av at du er gravid i juli? Hmmmm Jeg blir veldig glad skjønner du :-)

Men kan være at jeg ikke er helt på topp siden flere ser at Tussemor kan være det, men jeg ser det ikke, og jeg har og ser fortsatt Aurora gravid men hun spotter i dag....

Prøver å se på deg igjen i morgen jeg, og ta en el-test eller graviditetstest i morgen også da så får vi se om det er el'en som er her igjen eller du faktisk er gravid :-)

Takk for at du tok deg tid vennen :-)

Klem

ja, var det jeg også tenkte, at nå er det vell en ny runde med el og at egget ikke slapp sist gang :)

men blir spennende å teste.. skal teste med el- test i morgen og se om den blir sterkere, (heele streken :P ) men om ikke den har begynt å blir svakere til helga, eller tr ikke har kommet.. blir det en g.test siden jeg skal på utdrikkningslag :P

ingen problem :) ser gjerne igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...