Gå til innhold

38 uker og skikkelig kvalm:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siste uka slitt med kvalme.. føles ut som om jeg ikek har spist på lenge eller noe, men spiser regelmessig. Tenker litt på om det kan være fordi babyen også er så utrolig aktiv for tida men er kvalm når hun ikke beveger seg også. Våkner avogtil om natta og går å tisser og er så kvalm at det kan ta en time før jeg sovner igjen. Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke er halsbrann? Jeg blir så kvalm av den at jeg føler at det er like før jeg må spy. Men tar en slurk Gaviscon så blir jeg fort fin igjen.

Skrevet

Ja kjenenr godt til halsbrannen. Ene kvelden var dte rett før jeg kasta opp pga halsbrann, men kvalmen er der liksom når jeg ikke har halsbrann også..=( men den kommer og går litt føler jeg..

Skrevet

Uff da, håper kvalmen går over snart!

Skrevet

Nå forsvant kvalmen litt men ble bytta ut med mageknip følelse oppe ved ribbeina:S sånn svak irriterende smerte bare men blir litt bekymra med tanke på svangerskapsforgiftning. Men det er vel lite sannsynlig at jeg har fått det når blodtrykket har vert fint og jeg ikke hadde det sist gang. Men fikk utslag på 3+ på urinprøven sist men det var nok pga soppinnfeksjonen sa jordmor..rare greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...