Gå til innhold

jeg blir GAL.... halsbrann!!! noen tips please?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp deg LINK tyggetbl på Apoteket. Jeg har vært helt avhengig av de for å overleve den grusomme halsbrannen i dette svangerskapet.

Gaviscon Mikstur hjelper også mange, men jeg takler ikke den og bare brekker meg av den- så den anbefaler ikke jeg. Smak og behag:)

Når det ikke er så ille hjelper det å knaske noen Lovehearts faktisk..

Jeg pleier å ta en Link før jeg legger meg og har liggende på nattbordet om jeg våkner med halsbrann i løpet av natten- d gjør jeg vanligvis!!

Var veldig plaga i starten. Fikk ikke sove på grunn av det. Jeg reiste på apoteket og kjøpte den flytende graviscon! Det er ekkelt og smaker ikke veldig godt, men smaken blit raskt borte og det hjelper virkelig momentant. Har ikke hatt plager etterpå. Nå tar jeg det bare når jeg har halsbrann =)

Annonse

føler på en måte at det "bruser" mer oppover i halsen om jeg spiser lovehearts. Jeg fikk noen tyggetabl. med en venninne som skulle hjelpe, men har ikke funket greit for meg. Jeg husker ikke helt hva de heter, så skal prøve å kjøpe meg andre tabl. og det flytende gaviscon. :-) takk for tips jenter!

Jeg måtte kutte ut en del frukt, grønne epler, druer og appelsiner betydde halsbrann for meg. Samme med kullsyreholdige drikker, sterk mat og feit mat. Når jeg unngikk dette kom det seg etterhvert.

Har ikke brukt noe mot halsbrann etter jeg fant ut av dette:)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...