<3 januar 2012 <3 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hei! I går fikk jeg brunt utflod i trusa... Jeg har hatt en sånn "blødning" tdiligere og dro på privat UL, alt viste seg å være bra! Takk gud! Jeg bestemte meg for å ringe legen igjen denne gangen, men i og med det var helligdag i går så bestemte jeg meg for å vente til i dag! På morgenen når jeg gikk på do tørker jeg meg og det er fullt av rødt blod! :S Jeg får panikk og begynner å gråte! Jeg ringer å får noen andre for å jobbe for meg, jeg er sikker på at jeg mister der jeg sitter! Så ringer jeg sambo å ber han få tak i nr til legevakta, ettersom legekontoret ikke hadde åpnet telefontiden sin! Dem setter meg over til legesenteret mitt sin "legevakt", får time hos legen halv ti... Huff en og en halv time å vente! Sambo kommer hjem for å kjøre meg, jeg ligger i mellomtiden rolig på sofan med fulle trusa med papir! Tilfelle det renner ut mer blod... Når vi kommer til legen tar de diverse blodprøver, blodtrykk og kjenner på magen! Den er ikke vond så aner et håp om at jeg ikke aborterer, men er forberedt på at det værste driver å skjer... Jeg får da henvendelse til gynekolog på sykehuset, men må vente til kl ett! I mellomtiden blir blødningen mindre og det kommer bare brunt når jeg tørker meg! Etter litt venting reiser vi for å få svar på om nurket lever eller er dødt.... Og der på skjermen ser jeg hjertet slå! Herregud så lettet jeg ble! Det lille frøet har vokst siden sist! Og det hadde jaggu fått armer og bein! Som den beveget på Gynekologen sa at alt ser veldig bra ut! Og lille beibin ser helt frisk ut:) Snakket også litt med jordmor der som sier at noen rett og slett blør litt lett og at det slett ikke er uvanlig med slike blødninger, selvom man selvfølgelig skal sjekke opp blødninger så betydde det ikke alltid at man mistet! Og gudskjelov virker alt som om det er helt bra med den lille! Og vi er overlykkelige;) Håper jeg slipper flere sånne... for det var ikke noe trivelig i det heletatt!
Gjest Gurimamma Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Kjenner meg SÅ igjen !!! Har opplevd akkurat det samme, med blødninger. Etter første blødning har jeg egentlig blødd litt til og fra hele tiden og vært til x antall ul og gyn.undersøkelser, men alltid det samme svaret: alt vel med barnet. Gudsjelov!!! Jeg husker hvor forferdelig redd jeg var første gang det skjedde, men også hvor utrolig lykkelig jeg var når alt gikk bra. Så len deg litt tilbake og slapp av og nyt at barnet ditt lever i beste velgående Krysser fingrene for deg
<3 januar 2012 <3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Det er bra alt er bra med barnet i magen din:) Jeg håper jeg slipper flere blødninger, nå har jeg egentlig hatt to, en liten med brunt blod og en større med brunt først og så rødt... Prøver å slappe av men merker at jeg er mer redd igjen nå... Men man får liksom ikke gjort så mye annet enn å prøve å ta hensyn til at man er gravid, ikke overbelaste seg osv, og håpe det går bra:) Håper det går bra med begge beibine våres:) krysser fingrene for deg også Så vidt vi vet er alt bare bra med de små og forhåpentligvis fortsetter det slik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå