<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 nå er jeg skikkelig oppgitt, straks 1år med prøving og 1 sa så har ikke kroppen min lyst til å sette igang skikkelig. Men nå skal jeg jaggu prøve å gå til en kiropraktor å se om det kan sette igang noe. Hehe føler at jeg begynner å bli små sprø!!! Å ja,veit at det ikke er sååå lang prøvetid,men uten el eller tr så blir den enda lenger :S Er flere små sprøe jenter her inne vel Synes det har blitt så slitsomt at det tærer på hele forholdet å alt som er... Kunne ønske at jeg kunne ta med min kjære snille samboer å reise vekk til ett romantisk sted der el tester smiler og sex lysten er på topp. Gud gi meg styrke hehe.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Det er klart man blir litt lei av hele prøvinga når det har gått en stund uten positiv g-test. Vi er i 14 pp nå, men føler ikke at jeg stresser så altfor mye av den grunn. Akkurat ferdig med el så nå er det bare til å vente på ikm, og satse på baby i mars. Har heldigvis to flotte gutter på 3 og 5,5 år:-) er jo godt å vite at jeg kan bli gravid. Så trist at du mistet. Forstår godt at du blir "sprø" når du ikke får el. Alt ordner seg nok til slutt skal du se:-) Lykke til
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 følte ikke at jeg stresset jeg heller, men nå som jeg ikke får el så flyyyr liksom tiden men ellers,en evig optimist,alt kommer til sin tid:)men så lenge en kan hjelpe det litt og dytte i riktig retning. helt enig,det er godt å hvite at man faktisk kan bli gravid og det hjelper mye lykke til
Happy87 Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Jeg vil veldig gjerne bli med deg til den plassen hvor man får el.. Her har det gått 11mnd og jeg har bare hatt en el.. Selv ikke trippel pergo har fått denne kroppen til å skjønne hvordan den skal produsere egg.. Nå skal jeg ikke si helt sikkert at jeg ikke har hatt el på trippel (tok blodprøve idag og får svar om noen dager) Men jeg har ikke fått positiv el-test eller de samme symptomene som den ene gangen jeg hadde el, så er ganske sikker på at jeg ikke har hatt el.. Så nå har jeg sittet og lest meg opp om infertilitet og om hvilke muligheter jeg har fremover.. Si fra hvis du finner det reisemålet hvor de kan garantere el og spire så pakker jeg kofferten med en gang og blr med deg:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2011 hehe ja du kan gjerne bli med,men tror du trenger mann å så finner jeg det,er du den første jeg skal si det til har fulgt med litt på deg å krysser fingrene leste her inne om ei som hadde brukt noen aromaterapi oljer,kanskje prøve det? lyst til å prøve alt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå