Gå til innhold

Er 1200 Euro mye å betale for ett hus på stranden i Malaga i 10 dager?

Anbefalte innlegg

Sitte på nettet og leiter og leiter...og leeeiiiter. Har nå funnet ett praktisk hus som ligger på stranden med hage og gjerde rundt. De skulle ha 1200 Euro for 10 dager. Er dette mye eller helt greit?

Jeg betaler gjerne litt ekstar for å ha leilighet på bakkeplan og gjerde rundt pga barna... Og det at huset ligger på strande er ett STORT pluss :)

Fortsetter under...

Et hus er da dyrere enn en leilighet og hvis det er høysesong er det en helt kurant pris. Hvor mange kan bo der? Min søster eier et hus i Kroatia, plass til 8 personer. De leier ut huset til 120-150 euro per natt, avhengig av tidspunkt. Det må kanskje sies at huset er nytt og har høy standard, inkl svømmebasseng.

du kan ikke sammenligne Croatia priser og Costa del Sol priser.. hvilken rolle spiller det at din søster har et hus i Croatia?

Prisen er helt grei den, spesielt i fellesferien. Men det kommer litt ann på hvor i Malaga (regionen) huset er. Det er litt forskjeller her på pris som du sikkert har sett

Synes det hørtes mistenkelig billig ut. Ville bedt om flere bilder og mer inngående beskrivelser. Jeg har leid mye i området, og aldri kommet under 1800 euro for noe med sjøutsikt og bra standard i høysesong.

Annonse

Det er normalpris det, hvis det ligger på stranden og sentralt. Ofte har de billige flybilletter til malaga også, da kan dere komme mye billigere unna enn hvis dere hadde dratt på chartertur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...