Silkemage Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Noen som kan hjelpe meg??? Har vært på tråden med norwegian nettopp, men hun kundebehandleren sjønner ikke hva jeg sier, og forstår ikke hennes svensk. Arrrg..... Det jeg lurer på er; Jeg er i uke 34, og skl i morgen fly med norwegian fra trondheim til oslo (1 times flytur). Må jeg da ha legeerklæring på termin og fremdrift i svangerskapet???? Har lest på nettsiden deres, men synes det er diffuse opplysninger.
1frafør_1påvei Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Er i uke 35 og reiste Trondheim - Kristiansand i går med Norwegian. Hadde ikke med legeattest og ingen spurte etter det. Tror ikke du trenger å bekymre deg for en så kort flytur :-)
Juliprinsessene Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/gravide/
Juliprinsessene Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 godt jeg kan hjelpe noen:) god tur forresten:)
SuperMaria Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Dersom du har stor mage, ville jeg sørget for å ta med helsekort eller annen attestasjon på hvor langt du er på vei. Rett og slett fordi det ikke alltid er lett for de ansatte å se hvor langt man er på vei, og dermed ikke heller lett å vite om de bør nekte en passasjer å fly, enten de har med legeerklæring eller ei. (Dette er sikkert helt unødvendig, men bare for å være på den sikre siden, mener jeg..) Selv flydde jeg - med Norwegian - da jeg var i uke 38. Hadde ingen legeerklæring med, men magen var så liten at de aldri i livet hadde trodd jeg var så langt på vei som jeg var. Ergo var det heller ingen problem å få bli med flyet! ;-) Hadde forhørt meg med legen på forhånd, og hun mente at det var helt ok for meg å fly, samt at hun vurderte det dit hen at jeg ikke trengte legeerklæring uansett, da ingen ville sette spørsmålstegn ved hvor langt på vei jeg var.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå