Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvor kjøper dere klær? Finner ingenting... Har utrolig lite utvalg på h&m synes jeg, selv om jeg bor i en stor by. Lindex, kappahl og andre kjedebutikker her i byen selger ikke mammaklær. Ihvertfall ikke de jeg har sett i... Har virkelig ingenting som passer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her. bor i kr.sand. og det er nok av butikker, men ingen med mammatøy. h&m har 2 stativ og det er nesten bare bukserr og enkle topper. men har sett på butikker hvor de har stor str. der er det mye fine topper/kjoler osv. vil jo føle meg litt pynta selv om jeg er gravid.

Skrevet

Huff, ja, ikke så lyst til å gå og føle meg uvel i over 2 måneder til. Finner ikke mye på nett heller. Noen nettsider som har litt utvalg?

Skrevet

jeg var på H&M her om dagen, og til min store overraskelse fant jeg en fin olabukse OG 2 søte topper.. fikk sjokk over at jeg faktisk fant noe jeg likte der, med tanke på det bitte lille utvalget!

ellers er jeg og helt rådløs på hvor man kan finne fint mamma-tøy..

kjedelig å kun gå i joggebukse hele tiden :(

Skrevet

Du har jo mammeklærbutikkene, som www.denkulemage.no og www.svangerskapet.no, men jeg synes i grunnen disse klærne ikke er spesielt fine, og i tillegg er de dyre. Eneste er at det kan være greit å bruke litt på en god jeans som sitter godt under kulen på magen.

Har også hørt folk har funnet fine mammaklær på ellos.no og nelly.com, og på Polarn o Pyret.

Men jeg har stort sett kjøpt klær i "vanlige" butikker, maxikjoler og maxiskjørt i større str enn det jeg ellers ville brukt, og store singlets, cardigans og åpne jakker har funket bra til for min del. Har måttet sy et sting eller to for å minske utringingen når kjolene plutselig får høyere liv enn ment. Men dette er min siste graviditet, så vil ikke bruke mye penger på klær jeg bare skal bruke en drøy mnd til. Her gjelder det bare å komme seg til målstreken uten å føle seg alt for kjip... Ville heller brukt penger på en tur til en dyktig frisør, eller på en spabehandling. ;-)

Skrevet

Hmm jeg tror ikke verden vil se pent kledde gravide kvinner... de andre kunne jo bli misunnelige! hihi. Se etter tunikaer i litt stor størrelse, cardigans, jeg bruker mye singlets og har funnet ut at en bukse er nå en bukse. Ellers er det fint å freshe opp kjedelig klær med armbånd og smykker og en røff veske.Jeg må innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet for å bruke mye penger på mammaklær som jeg bare kan bruke i noen mnd, da sparer jeg heller shoppingen til magen er noe mindre ;). Må si meg enig med "har 1, HØYGRAVID med nr 2".

Skrevet

Jeg har helt sluttet å kjøpe mammaklær, jeg! Det er jo sommer, og jeg har funnet ut at vanlige tightser og topper i stretch går helt fint. Ofte er de finere i fasongen også! Prøv feks tightser i bomull fra BikBok, kjøp en str større hvis du synes det er bedre. Masse fine, vide topper der og på VeroModa og de andre kjedebutikkene (og veldig billig), bare pass på at de er lange nok, så det ikke blir glippe på magen. Mye fine sommerkjoler og tunikaer også. Det blir ekstra fint å slenge på et smalt belte øverst. Synes vi er flotte, vi gravide damer, så hvorfor ikke vise fram struttemagen!

Nyt sommeren, de lette klærne og den fine magen!

Klem fra meg

Skrevet

Hei

Eneste mammaklær butikken her i byen holder på å legge ned... Utrolig at det ikke finnes flere slike butikker - MÅ jo være marked for det?!

Har kjøpt noe på nettet:

http://nelly.com/no/mammaklær/

http://nameit.bestsellershop.com/NO/mama--licious/mama/11/185590

http://www.laredoute.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=52365

Heldigvis finnes det en del vide bluser etc som ikke er mammaklær, men er værre med bukser.

Lykke til:)

Skrevet

Hei:) jeg har kjøpt buksene mine på h&m, men toppene har jeg kjøpt på gina. Kjøpte de litt større og de har mange fine farger basisplagg:) kom også over et par kjoler på veromoda med høyt liv:) eller så kjøpte jeg noen topper på www.gap.com . Om man bryter opp bestillingen sånn at det ikke går over 200 kr pr pakke, så slipper man toll:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...