Gå til innhold

Sanger;)


KajaSH

Anbefalte innlegg

 

Er det noen her som har forslag til sanger i kirken? Står helg stilt her.

 

Og inviterer man små barn? Har en liten en selv når jeg skal gifte meg å lurer på om det er noe morro da?:P

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Vi giftet oss den 11.06 og hadde kjærlighet fra Gud som salme i kirken, også hadde vi denne salmen. ( vet ikke hva den heter )

 

Salme:

Guds godhet sang i sinnet og rørte Edens trær

den kveld da mann og kvinne først kom hverandre nær.

De så Guds skaperglede dypt i den annens blikk,

og blomster dannet kjede, og alt ble til musikk.

Guds glede blomstrer atter når to har sagt sitt ja.

Da fylles vi med latter, og himmelen er glad.

Pryd, Herre, deres hager med roser og jasmin!

Vær med dem alle dager, gjør atter vann til vin!

Vi sier ja til livet, til alt hva Gud oss gav.

Da fløyter det i sivet, da glitrer det på hav.

Vi gjør hverandre rike på glede dag for dag.

Gud, hold vårt ja ved like som livets hjerteslag.

 

Vi har en datter på snart 3 år som var brudepike og bar ringene for oss i kirken, så ble hun med på deler av fotograferingen og velkomsten på festen vår. Da fikk vi ei venninne til å hente ho, og ta ho med seg hjem. Vi hadde egentlig tenkt å ha dattern vår med under middagen, men det frarådet dette av mange. Og vi angrer ikke i det hele tatt. Dette er deres dag, og det er en lang og kjedelig middag for et barn. Dessuten fikk vi erfare som flere sa til oss at vi som foreldre er så pynta den dagen at de nesten ikke kjenner oss igjen, dessuten må jeg innrømme at dagen går i ett så du har ikke så mye tid til å tenke på barna. Men her er vi selv følgelig forskjellige alle mann. Men vår datter er ihvertfall kjempe fornøyd med slik vi gjorde det, ho fikk være prinsesse sammen med mamma, og har bare gode minner fra dagen vår. Ingen minner om en lang middag, med mage taler og mye stille sitting. Uansett hva dere velger.. LYKKE TIL !! Gled deg :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...