Gå til innhold

Noen som vil dele erfaringer med sterilisering her? Tror jeg har bestemt meg...

Anbefalte innlegg

Tror jeg har bestemt meg for å sterilisere meg nå. Dette blir mitt tredje barn, mitt tredje keisersnitt og jeg har i alle svangerskapene hatt en del komplikasjoner pga underliggende sykdommer. Legene anbefaler meg sterilisering nå, men likevel føler jeg at beslutningen sitter et stykke inne hos meg. Men jeg heller mot å gjøre det samtidig med keisersnittet som snart skal skje.

Det jeg lurer på er komplikasjoner. Er det mange som opplever komplikasjoner etter sterilisering? Og hva med psykiske reaksjoner? Bør man forvente det i etterkant? Det kan jo bli litt mye i tillegg til barseltårene kanskje...

Fortsetter under...

Gjest amandine

Ingen problem jeg heller, tvert om, synes det er utrolig deilig å ha det gjort. Selv om jeg gjorde det som separat operasjon med det det fører med seg, synes jeg det er deilig. Men som hun over her, jeg var helt sikker på at jeg var ferdig med produksjon... Hvis du er usikker synes jeg du skal la det være, er du sikker er det bare å hoppe i det. For vår del har mangt og meget blitt mye morsommere etter operasjonen, spesielt for meg som ikke lenger er redd for å bli gravid;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...