Gå til innhold

Pastaskruer i kyllingsalat?? Blir det feil eller går det greit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke hengt meg på den -ikke brød, pasta, ris og div bølgen jeg! I mine øyner er en god salat m/brød sunt:-)

Så styrer jeg unna potetgull og annet godteri midt i uka. Jogger noen kvelder i uka og rocker med rokkering:-) Ellers triller jeg litt innimellom.

Hadde aldri klar dette lavkarbogreiene- elsker ris,pasta og brød!

Vi har bare et liv og da gidder ikke jeg holde meg unna alt som er godt!!

Hi

Jeg lager pastasalat, og har kylling og ost(jeg må ha oste terniger til salat) i en skål ved siden av! I tilegg koker jeg ris, og serverer loff og kryddersmør(tar smør i en skål, og har oppi pommes frites krydder, og blander)

:-)

Annonse

pasta hører jo med i kyllingsalat!!!! det er jo supergodt og jeg sikler omtrent hver gang jeg får servert en! namnam!!!

issalat, ruccola, rød lollo, kylling, pasta, bacon, bjerkedressing, baguetter.

og usunt er det langt ifra! det er jo ikke store mengdene pasta i en salat uansett. dressing kan lages på sunt vis og bacon kan fint være filetbacon uten så mye fett.

men pestoen kan dere kose dere med selv! den fæle grønne gugga....

Både ris og pasta er kjempegodt i kyllingsalat :) Jeg er helt hekta på pesto for tida, og fordi jeg synes pasta passer best til det ville jeg brukt pasta.

Til deg som lenger oppe skriver at pesto ikke er sunt: Hvor i alle dager får du det fra? Slankende i store mengder, er det det du tenker på? Nei, det er det ikke, men sunt er ikke alltid det samme som slankende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...