MiniMe&Dr.Evil Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hei alle damer! Jeg skriver ikke så ofte her inne, men jeg er fast leser Hadde en exu i juni i fjor der jeg måtte fjerne ene egglederen, og hadde planlagt at jeg skulle inn til lap den 22. juli for å se om den gjenværende egglederen er i orden. Traff eggløsning denne måneden for jeg brukte Clearblue fertilitetsmonitor og jammen satt det ikke! Skal inn til tidlig ultralyd om ett par uker, men fordi jeg ikke har noen symptomer slik jeg hadde sist (da jeg hadde exu) tror og håper jeg spira har festet seg på riktig plass Lykke til til alle andre prøvere PS: Jeg har vært uten prevensjon i to år, og det har altså bare klaffet to ganger, så det er håp for alle
Esperanza84 - gravid! Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Så bra at det klaffet nå Ønsker deg masse lykke til og håper at spira sitter! xx
Athina' Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Så morsomt å lese, gratulerer så mye! :-) Oppmuntrende lesing for de som er sliter og har vært igjennom det samme som deg :-) Denne monitoren er virkelig en bra ting, selv har jeg brukt den til å finne el - har brukt den i 7 sykluser nå og den viste faktisk at jeg ikke fikkmax før på 4 pp og da etter 2 mnd på vitex :-) Spekulerer litt på denne gangen for det er den eneste gangen vi har fått det til på begge dager max, så hvem vet :-) Bruker den egentlig motsatt vei jeg nå, men alt er velkomment :-) Lykke til og nyt svangerskapet :-)
Dossa :) Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Gratulerer så masse!!! Kjekt å høre om andre som har blitt gravide selv med en eggleder ) Det gir meg håp. Jeg hadde en exu i påsken, og måtte fjerne høyre eggleder. Kos deg med den voksende magen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå