Gå til innhold

Hva pakker dere i bagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakker du om bag du skal ha med deg på føden?

Jeg har hatt med meg klær til meg selv og babyen, toalettsaker, mobillader og kamera. Har ikke tenkt å være der mer enn de timene jeg må, så trenger ikke så mye. Skulle jeg bli værende får mannen ta med mer klær.

Ta med deg minst mulig. Da er det bedre å ha to bagger. En liten som du tar meddeg på føden og en litt større med det du og ungen har bruk for på barsel.

I fødebaggen ville jeg hatt litt penger, kamera, papir og penn, en stor truse, sokker, sjampo (jeg hadde voldsomt behov for å vaske håret rett etter fødselen) en god bok, litt mat til faren (der jeg var fikk mor mat under fødselen men ikke far, litt kjedelig når dettar 30 timer), hodepinetabletter til far, et lite kosedyr til ungen og toalettsaker.

I den andre baggen ville jeg tatt med klesskift, snop, innesko osv.

Jeg skal ha med:

-En eller to vide haremsbukser i tynt deilig stoff kjøpt på hm.. (husker fra sist at jeg var GANSKE sår og hoven nedentil selv om jeg ikke revnet, så vil ha bukser med god plass i som ikke gneger og ligger inntil. Tenker å ta med to siden man blør en del, kjipt å blø gjennom og bare ha med ei bukse..

-Et par singletter, lettest mtp amming, man legger de ganske ofte til i starten så syns singletter er best. Og cardigan til å ha utenpå.

-store truser tilfelle de ikke har nettingtrusene på sykehuset denne gangen, de var fantastiske, så håper de har :P

-Ammebh

-Klær til babyen. Sist hadde jeg kun med hentesett og brukte sykehusklær til han de dagene vi var der. Denne gangen vil jeg bruke egne klær fra starten :-)

-Kamera + lader, mobil og lader til den..

-Toalettsaker. (Dr.greves skum var supert til vask nedentil)

-Sminke!! husker fra sist at det ble tatt mye bilder av meg og babyen av besøkende og vil føle meg fresh og fin :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...