TusseMor07&09&14 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg lurer på om dere ser noe graviditet på meg nå jeg? Jeg er rundt en uke på overtid, med tanke på mensen, men har vært plaget med lange sykluser før. Syklusene har imidlertid vært stabile det siste 1-1,5 året. Jeg er født 041082. tusen takk )
Athina' Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Hadde ikke sett den andre tråden jeg så det er bra du dyttet den opp :-) Jeg ser deg dessverre ikke gravid, men kjenner jeg blir litt forhåpningsfull så det er vel deg jeg plukker opp der ;-) Tar jeg feil så blir jeg veldig glad for jeg vet jo du er babysyk :-)) Har jo sett januar på deg før, og kan se litt innimellom på deg å se om det forandrer seg :-) Hva med meg? Ser du om det klaffet denne mnd? Er ikke gravid her jeg sitter men kan like godt bli befruktet denne mnd ;-) Jeg har vært uforsiktig skjønner du, og jeg lurer på når jeg skal lære hehe. Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Tusen takk for svar Athina ) Jeg har veldig delte følelser rundt en eventuel graviditet, for det passer ikke så veldig bra inn nå... MEN så er jeg jo veldig babysyk og, ja :oP Ikke så greit... hihi... Fornuften håper at du har rett, mens følelsene håper at du tar feil :oP Jeg er veldig skrall på den spåinga altså. Har bare spådd feil i det siste :o/ Når det er sagt, så blir jeg ikke veldig overrasket om den sitter denne måneden. Har liksom følt mai/juni på deg hele tiden. Pendelen sier ja på både deg og meg :oP hihi... det blir spennende å se da! Tvi tvi! Klem fra meg )
Athina' Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 hehe det hadde vært noe da, 2 som ikke prøver følger hverandre :-)) Da blir det spennende å se hva resultatet blir når du tester og for meg om jeg får tanta den 25 eller om det blir testing :-) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2011 Kanskje det er smittsomt? :oP Bellasnella har jo også fått fart på sakene ) hihi... Ja, vi får se da! Så 25. er IKM? da må du rope ut hvordan det går ) Bør vel snart teste jeg, siden jeg er en uke over, men føler liksom at jeg skal gi tanta en ukes sjanse på å komme, før jeg tester. Jeg har hatt magesyken i noen dager nå, og det kan jo tenkes at kroppen har hatt nok å jobbe med, om ikke tanta skulle dukke opp og... Dette blir spennende! Jeg sier i fra når jeg vet noe :oD
Gjest Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 fikk graviditet på deg jeg nå med ei jente har du noen symptomer eller? er litt spent når jeg ser på deg kjenner jeg hehe hva sier mannen til det her da? skal ikke du begynne på studier i aug? når skal du teste?? gleder meg til å se hva som skjer videre! klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2011 Hei Whitelily ) Ja, du ser det på meg, ja... hmmmm... ikke rart du kjenner spenningen min :oP Er rimelig stressa her nå... for det er jo studier og sånn som er planen, og det blir det vel uansett! Jeg føler liksom at den sitter nå, men har jo gjort det før, uten at det har vært noe. Og de andre gangene har vi prøvd en stund, og denne gangen er det egentlig kun en mulighet... det var på en kjærlighetstur hvor vi litt fine i farta avbrøt hele greia :oP MEN, det er jo en mulighet... Og grunnen til at jeg lurer er at jeg har hatt regelmessig mens siden jeg fikk den tilbake etter minstemann... og nå er jeg en uke over... jeg hadde imidlertid ustabil syklus før jeg ble gravid med han, og da kunne det gå 50 dager. Jeg føler også et press i korsryggen, som om mensen skal komme, noe jeg hadde med eldstemann. Jeg er småkvalm, og våknet i natt SKRUBBSULTEN. Jeg har hatt magesyken i noen dager, så det kan jo hende det er det som har rotet det til, kanskje kroppen har hatt nok å jobbe med... Nei, jøjemeg... har ikke snakket så mye med mannen min om det. Tror ikke han er helt klar for det, ikke pga oss, men pga studiesituasjonen min... har tenkt at jeg få ta det om det kommer. MEN er jeg gravid, så er den lille selvfølgelig hjertelig velkommen <3 Har jo vært babysyk en god stund, hadde bare tenkt til å være fornuftige å vente litt :oP Stod utenom apoteket i dag, men bestemte meg for å vente en ukes tid... det kan jo hende tanta kommer... men nå spørs det om jeg orker vente så lenge da ;o) Tusen takk for titten, Whitelily! Du er en engel )
Athina' Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 Ååå jeg håper håper håper du er gravid :-)) Og at den pendelen din har rett på oss begge :-)) Skriver i begge trådene for så mye håper jeg ;-P
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2011 Hahaha ) Du er passe skjønn da ) Og jeg håper at du er gravid! Det hadde vært så moro! Er jo i tilfellet ikke helt planlagt her i gården, så da er det bare å begynne å tenke på tilrettelegging av studier og hverdagesliv :oP... MEN velkomment, ja, det er det lille barnet helt klart, uansett <3 Krysser fingre for deg, Athina )))
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2011 den siste var til Athina )
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2011 det svinger fælt her nå altså... nå føler jeg at tanta er rett rundt hjørnet. kan jo bli sprø av mindre :oP
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 17. juni 2011 Så kom tanta da jenter, en god stund over IKM. Kjenner at jeg er bittelitt skuffa, MEN sånn blir det jo bare. Er jo egentlig ikke planen å få noen fler barn helt med det første, så det var egentlig greit allikevel. Så stratosen, da fikk du rett i at jeg fikk vite det før helgen ;o) Tusen takk for at dere tittet på meg ) Klem til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå