Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 Slapp av, skal ikke sprade rundt på stranda her i Norge... Men vil ha minst mulig skille, ikke fint med melkehvit rompe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 de har blitt forbudt ved Norsk Lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Motepolitiet har satt foten ned for slike "eye sores"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Om du ikke skal sprade rundt kan du vel bare ta en vanlig stringtruse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg anbefaler ducttape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Med mindre du har tenkt å menge deg med gledespikene på copacabana vil jeg sterkt fraråde en slik bekledning :-P men over til spm: http://www.malibustrings.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Sernå at du ønsker å kjøpe det i oslo..eneste jeg kommer på i farta er kondomeriet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 Gunther- Tweeny Weeny String Bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #10 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg rekker ikke å bestille på nettet.... trenger derfor tips til butikker som selger string-bikinier! Så jeg kan løpe og kjøpe...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå